English

نظارت بر پخت نان و توزیع آرد توسط بخشداران و شهرداران صورت می گیرد

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رشت گفت: نظارت بر پخت نان و توزیع آرد و نان در قالب کارگروه های گسترده توسط بخشداران و شهرداران صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، منا ابروفراخ امروز در جلسه بررسی مشکلات آرد و نان شهرستان رشت، با اشاره به لزوم پررنگ شدن نقش نظارتی دهیاران و شهرداران در افزایش تولید نان فانتزی در بخش های تابعه رشت، گفت: تدابیر لازم در این زمینه باید بر اساس پیش بینی های دولت اندیشیده شود.

وی با تاکید بر نظارت بر پخت نان و توزیع آرد و نان در قالب کارگروه های گسترده توسط بخشداران و شهرداران اذعان داشت: با همت هر چه بیشتر در این زمینه، مشکلات موجود در بخش ها قابل حل خواهد بود.

ابروفراخ اندیشیدن تدابیر ویژه ای را برای نانوایی های سواحل ضروری دانست و افزود: این تدابیر باید با هدف افزایش نان حجیم و رژیمی در این مناطق باشد تا نان مرقون به صرفه برای همگان در دسترس باشد.

وی میزان توزیع نان حجیم در کل شهرستان را چهل درصد عنوان کرد و اذعان داشت: این میزان باید با سازماندهی توسط مراجع ذیربط به گونه ای یکنواخت افزایش یابد.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت افزود: این سهمیه آردی که به ازای هر نانوایی، در شهرستان توزیع می شود مختص ساکنین و مردم آن محل می باشد و ما معتقدیم که هر نانوایی که بتواند نان با کیفیت و مطلوب ارائه کند، می تواند مجوز و تسهیلات مورد نظر نانوایان را که در دستور کار می باشد، دریافت کند.

وی همچنین با اشاره به دوگانه سازی شدن نانوایی ها، افزود: این دستور کار متعلق به سال ۱۳۸۹ بوده است که متاسفانه تاکنون پیشرفت اجرایی نداشته است و در این بحثباید تدبیر لازم برای آزادپزها اندیشیده شود تا مجوز و امکانات لازم برای نانوایی هایی که دچار این مشکل می باشند، فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه