English

نمایشگاه عفاف و حجاب در پیاده راه فرهنگی رشت

نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب در پیاده راه شهرداری رشت برگزار می شود.

نمایشگاه عفاف و حجاب در پیاده راه فرهنگی رشت
مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان رشت امروز در گفت و گو با خبرنگار موج در رشت با اشاره به ارزش حجاب به عنوان ارزنده ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران گفت: در حال حاضر انواع آسیب های اجتماعی در جامعه متوجه زنان ماست و باید بستر سازی فرهنگی مناسبی درجهت کاهش این آسیب پذیری ها صورت گیرد.

افسانه برنجکار، با اشاره به ضرورت ایجاد نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب گفت: یکی از راهکارهای عملی در خصوص بسترسازی فرهنگی در جامعه برپایی این گونه نمایشگاه هاست که نیازمند اهتمام جدی دستگاه های متولی برای برگزاری آنها با کیفیت بیشتر و افزایش تاثیرگذاری آن در بین اقشار جامعه است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه در پیاده راه فرهنگی شهرداری را با هدف افزایش دسترسی اقشار مختلف جامعه خواند و افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی بهتر جوانان با امور دینی و مذهبی ست که در آن به شاخصه حجاب بیشتر توجه شده است.

برنجکار افزود: باید سازمانهای متولی غرفه ها را به نحوی صحیح بیارایند تا شان هفته عفاف و حجاب به گونه ای تاثیرگذار نمایش داده شود.

به گزارش موج، زمان برپایی نمایشگاه از ۱۹ الی ۲۵ تیرماه۱۳۹۵ خواهد بود و ساعات بازدید نیز صبح ها از ۹ الی ۱۲ و در ساعات عصر نیز بین ۱۷ الی ۲۱ خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه