English

رهبر معظم انقلاب هرگونه حمایت‌های مالی و معنوی را از فلسطین انجام می‌دهد

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مقام معظم رهبری هرگونه حمایت‌های مالی و معنوی را از فلسطین انجام می‌دهد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که روزی شعار نیل تا فرات را سر می‌داد امروز به فکر این است که چه‌طور نابود نشود.

رهبر معظم انقلاب هرگونه حمایت‌های مالی و معنوی را از فلسطین انجام می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه قرآن بنی‌اسرائیل را مفسدان فی‌الارض معرفی می‌کند اظهار داشت: بنی‌اسرائیل به دنبال نابودی دیگران بودند و رژیم اشغالگر قدس دو دوران قبل و بعد از انقلاب را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل قبل از شکل‌گیری انقلاب اسلامی فلسطینی‌ها را آواره می‌کردند بیان کرد: دوران رژیم اشغالگر قدس قبل از انقلاب دوران گردن‌کشی و زورگویی آنان بود. جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امام(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد که از امت مظلوم فلسطین دفاع می‌کند، اظهار کرد: امام راحل اعلام کرد که با اسرائیل می‌جنگد و این جنگ تا سقوط اسرائیل پایان ناپذیر است. حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روحیه انقلابی و جهادی مسلمانان شکوفا شد بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت های آزادی بخش و دفاع از اسلام را سراسر دنیا شاهد هستیم. وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هرگونه حمایت‌های مالی و معنوی را از فلسطین انجام می‌دهد، اظهار کرد: رژیم اسرائیل که روزی شعار نیل تا فرات را سر می‌داد امروز به فکر این است که چه‌طور نابود نشود. جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس می‌گوید اگر انقلاب اسلامی زنده بماند مرگ تدریجی ما حتمی است مطرح کرد: انقلاب اسلامی ما به‌تدریج استکبار جهانی و غده سرطانی آن را در منطقه نابود می‌کند. حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، پیروزی‌ها و سربلندی‌های زیادی را به ارمغان آورد اظهار داشت: انقلاب اسلامی، فرهنگ عاشورایی, فرهنگ علوی و فرهنگ فاطمی را تجسم می‌بخشد. وی تصریح کرد: امام حسین(ع) به ما یاد داد که اگر دین ما به خطر افتاد همه چیز خود را فدای دین کنیم و یاد گرفتیم اگر دنیا مقابل دین ما ایستاد مقابل تمام دنیا قرار بگیریم. جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی جز با مرگ رژیم اشغالگر قدس و نجات فلسطین آرام نمی‌شود بیان کرد: مقام معظم رهبری وعده دادند تا ۲۵ سال آینده رژیم اشغالگر قدس نابود می‌شود. حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه ۶۰ موسسه علمی, تحقیقاتی زیر مجموعه وزارت خارجه آمریکا که اکثرا از صهیونیست‌ها هستند فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: آن‌ها به‌دنبال این هستند که جان انقلاب را بگیرند و رگ‌های انقلاب را بزنند. وی ولایت فقیه را یک هدیه الهی دانست و تاکید کرد: نه تنها ولایت فقیه بلکه خود رهبر نیز یک هدیه الهی است و خار چشم دشمنان است. جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید توجه خود را بیشتر کنیم و عناصر ماندگاری انقلاب را تقویت کنیم و مراقب نفوذ دشمن باشیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه