English

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تکمیل کننده عبادت ماه رمضان است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس جزو اعمال روزه ماه مبارک رمضان است، گفت: حضور گسترده در این راهپیمایی عبادت ما را در ماه رمضان تکمیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، غلامعلی جعفرزاده شامگاه پنجشنبه در همایش اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان در تالار ماه عسل رشت با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزار کننده همایش مذکور، اظهار کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و در چنین همایشی باید نتایج اقدام‌ها بیان شود.

وی با بیان اینکه مشکلات از گذشته بوده و تا آینده وجود دارد، افزود: اگر در کسوت نماینده و یا دهیار و اعضای شورا هستیم برای این است که با کمک یکدیگر مشکلات مردم را تا جایی که می‌توانیم برطرف کنیم.

مسؤولان دلواپس مشکلات مردم باشند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وظیفه داریم نتیجه خدمت را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان باید دلواپس مشکلات مردم باشند و خواب را بر خود حرام کنند.

وی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست مشکلات مناطق خود را به نمایندگان مجلس انتقال دهند و گفت: هنر ما این است از بودجه‌ای که در وزارتخانه‌ها متمرکز است، بتوانیم حق خود را بگیریم.

جعفرزاده با بیان اینکه امسال باید سال جذب اعتبارات ملی توسط مدیران شهرستانی و استانی باشد، خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از اعتبارات در اختیار وزراست و باید تلاش ما جذب اعتبار از وزرا برای هزینه کردن آن در شهرستان باشد.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی بخش مرکزی رشت از دیگر نقاط استان و کشور، یادآور شد: می‌توانیم قدرت چانه‌زنی را در شورای برنامه‌ریزی افزایش دهیم و امسال سه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یکدل و متحد به دنبال برطرف کردن مشکلات هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال سال نق زدن نیست، خاطرنشان کرد: امسال سال دوستی، وفاق و تلاش است و باید محصول نظام را به مردم ارائه کنیم.

جعفرزاده به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و متذکر شد: راهپیمایی روز قدس جزو اعمال روزه ماست و حضور گسترده در این راهپیمایی عبادت ماه مبارک رمضان ما را تکمیل می‌کند.

جعفرزاده با تصریح بر اینکه نیت ما باید کمک به برطرف کردن مشکلات باشد، خاطرنشان کرد: هر مشکلی که برای مردم در کشور ایجاد می‌شود، کسی که عنوان مسؤول دارد، مسؤول است.

وی یادآور شد: امسال سال اقدام و عمل بوده و باید برای برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های مهم و اساسی برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه