English

ارائه طرح تولید کیسه خون در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید کیسه خون از ورق پی. وی. سی با ظرفیت سالانه سه میلیون عدد در این استان خبر داد

ارائه طرح تولید کیسه خون در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از شفت، علی منتظری بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان با اشاره به احصای قابلیت‌های صنعتی گیلان اظهار کرد: کتاب «مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در گیلان» به منظور جذب سرمایه‌گذاران از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منتشر شده است.

وی به ارائه ۱۰۰ طرح پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری در گیلان اشاره کرد و افزود: طرح‌های ارائه شده با توجه به امکانات و موقعیت جغرافیایی استان برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید کیسه خون از ورق پی. وی. سی با ظرفیت سالانه سه میلیون عدد در استان خبر داد و بیان کرد: اهمیت بالا در حمل و نگه‌داری فرآورده‌های خونی دلیل ارائه طرح مذکور است.

منتظری با بیان اینکه شهرک صنعتی سفیدرود برای اجرای طرح تولید کیسه خون از ورق پی. وی. سی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: داشتن امکانات مورد نیاز از ویژگی‌ها و مزایای شهرک مذکور است.

وی به ارائه طرح صنعتی تولید پروفیل یو. پی. وی. سی در گیلان اشاره کرد و گفت: سالانه ۵ هزار و ۵۰۰ تن ظرفیت پیشنهادی تولید طرح مذکور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به کاربرد بسیار محصول یو. پی. وی. سی در ساخت در و پنجره در کشور، خاطرنشان کرد: امروزه تقاضای بسیاری برای استفاده از پروفیل مذکور در صنعت ساختمان‌سازی وجود دارد.

منتظری، محل احداثکارخانه طرح تولید پروفیل یو. پی. وی. سی را شهرک صنعتی رودسر ذکر کرد و یادآور شد: برخورداری از امکانات زیرساختی آب، برق و گاز و همچنین نزدیکی به استان‌های مجاور مانند مازندران از ویژگی‌ها و مزایای شهرک صنعتی رودسر است.

وی با بیان اینکه طرح صنعتی تولید پودر تخم‌مرغ در گیلان ارائه شده است، اظهار کرد: سالانه ۸۰۰ تن ظرفیت پیشنهادی تولید پودر تخم‌مرغ در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، مزیت استفاده از پودر تخم‌مرغ نسبت به تخم مرغ تازه را به دلیل کاهش احتمال فساد و شکستگی و جابه‌جایی آسان در صنایع تولید کیک و کلوچه استان گیلان عنوان کرد.

منتظری با اشاره به اینکه شهرک صنعتی لنگرود برای اجرای طرح تولید پودر تخم‌مرغ در نظر گرفته شده است، بیان کرد: نزدیکی به کارخانه‌های تولید کیک و کلوچه از ویژگی‌ها و مزایای شهرک مذکور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه