English

تجلیل از ۵۰۰ خبرنگار گیلان در ۱۷ مرداد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰۰ نفر از خبرنگاران گیلان در ۱۷ مرداد روز خبرنگار تجلیل می‌شوند.

تجلیل از ۵۰۰ خبرنگار گیلان در ۱۷ مرداد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فیروز فاضلی امروز با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان، اظهار کرد: امسال در روز خبرنگار حدود ۵۰۰ نفر از خبرنگاران گیلانی که مورد تأیید مدیران مسؤول خود هستند، تجلیل می‌شوند.

وی افزود: خبرنگاران روزنامه‌، هفته‌نامه، دو هفته‌نامه، خبرگزاری، ماهنامه، فصل‌نامه و سرپرستی‌‌های گیلان همزمان با روز خبرنگار تجلیل می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه از خبرنگاران ۶۴ پایگاه خبری‌ تحلیلی این استان تجلیل می‌شود، تصریح کرد: ۲۱ نفر از برگزیدگان جشنواره مطبوعات که سال گذشته در استان برگزار شد، نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در روز خبرنگار از خبرنگاران و عکاسان آزاد ورزشی، پیشکسوت و خانواده‌های خبرنگاران مرحوم تکریم می‌شود.

فاضلی مجموع تعداد خبرنگاران قابل تقدیر در استان را ۵۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: امسال مهم‌ترین اصل در تجلیل از خبرنگار، تأیید مدیران خبرگزاری‌ها، نشریات، پایگاه‌ها و… است.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس متذکر شد: با موضوع راهپیمایی روز قدس به برترین تیتر و عکس از بین گزارش‌های تصویری و عکس‌های منتشر شده در رسانه‌های مکتوب و مجازی و نیز فعال‌ترین رسانه تجلیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه