English

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر همزمان با روز خبرنگار در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محسن جعفری امروز در نشست بسیج رسانه استان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان اظهار کرد: این جشنواره در شش بخش، بهترین تیتر، خبر، گزارش، گفت‌وگو، یادداشت و عکس همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.

وی افزایش تولیدات مناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها را از اهداف برگزاری جشنواره مذکور عنوان کرد و افزود: تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی از دیگر اهداف جشنواره ابوذر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تقویت روحیه خودباوری، امر به معروف و نهی از منکر و دشمن‌شناسی را از موضوعات جشنواره ابوذر ذکر کرد و گفت: آثار ارسالی باید پیرامون یکی از این موضوعات باشد.

وی انتشار آثار جشنواره در یکی از نشریات محلی، خبرگزاری‌، پایگاه‌های خبری و تحلیلی و … را از شرایط شرکت آثار در جشنواره مذکور بیان کرد.

جعفری با بیان اینکه هر شرکت‌کننده در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌تواند پنج اثر در بخش‌های مختلف با موضوع‌های مذکور ارائه دهد، تصریح کرد: گزارش‌های تصویری باید با درج نام عکاس روی اثر به دبیرخانه ارسال شود.

به گفته وی آثار درج‌شده در رسانه‌های مجازی باید به صورت لینک اینترنتی که نام خبرنگار در آن درج شده باشد به رایانه دبیرخانه ارسال و آثار منتشر شده در نشریات محلی نیز به دو صورت اسکن شده به آدرس رایانه دبیرخانه و یا به صورت چاپی به آدرس مکانی دبیرخانه ارسال شود.

این مسوول با اشاره به اینکه ۱۰ مردادماه امسال آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ابوذر است، خاطرنشان کرد: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.

وی نشانی دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر را به آدرس رایانه‌ای basij. resane. gilan @ chmail. ir عنوان کرد و متذکر شد: به صاحبان سه اثر برگزیده در هر بخش جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان، لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.

جعفری شماره ۳۳۱۴۲۳۰۵ را برای تماس بیشتر از اطلاعات جشنواره مذکور اعلام کرد و یادآور شد: آدرس دبیرخانه در رشت ابتدای شهرک امام خمینی(ره) «حمیدیان»، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصان، طبقه سوم سازمان بسیج رسانه این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه