English

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد؛

پرهیز از هزینه های هنگفت در برگزاری مراسم روز رشت/بهره مندی از هنرمندان بومی در برنامه های روز رشت

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت به پرهیز از هزینه های هنگفت در برگزاری مراسم روز رشت تاکید کرد و گفت: هزینه های مربوط به برگزاری برنامه های روز رشت باید به خوبی مدیریت شده و از اسراف جلوگیری شود.

پرهیز از هزینه های هنگفت در برگزاری مراسم روز رشت/بهره مندی از هنرمندان بومی در برنامه های روز رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد اظهار کرد: این حق طبیعی هنرمندان بومی است تا در روز بزرگداشت شهرشان مشارکت داشته باشند.

وی به پرهیز از هزینه های هنگفت در برگزاری مراسم روز رشت تاکید کرد و گفت: هزینه های مربوط به برگزاری برنامه های روز رشت باید به خوبی مدیریت شده و از اسراف جلوگیری شود.

شیرزاد با اشاره به تقارن برنامه های روز رشت و جشن چهل سالگی انقلاب افزود: حماسه هشت دی نشانه بصیرت و ولایتمداری مردم رشت بوده و باید در برنامه های روز رشت به طور ویژه به این موضوع توجه شده و رونمایی از پوستر هشت دی و برپایی نمایشگاه عکسی با این موضوع می تواند اقدامی در خور باشد.

وی به تلاش شبکه های معاند نظام به منظور ایجاد نفاق و دشمنی در داخل کشور همزمان با فرا رسیدن جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پیشنهاد می کنم در این روز دیداری با خانواده های شهدا و جانبازان هم دوره با پیروزی انقلاب برگزار شده و از نخبگان و چهره های فرهیخته فرهنگی، هنری، ورزشی رشت نیز تجلیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه