English

با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان فرهنگی و سیاسی استان گیلان؛

نشست هم‌اندیشی یوم‌الله ۹ دی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی یوم‌الله ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان فرهنگی و سیاسی استان گیلان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی یوم‌الله ۹ دی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ولی داداشی، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در نشست هم‌اندیشی یوم‌الله 9دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با بیان اینکه در دولت اصلاحات برخی علیه ارزش‍‍‍‍‍‍‍‍‍های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات مردم شمشیر کشیدند، گفت: مردم با اعلام انزجار خود نسبت به عملکرد فتنه گران پاسخ محکمی به این تحرکات دادند.

وی فتنه‌گران را لیبرال‌های اسلامی نامید و تصریح کرد: برخی در ظاهر خود را دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند اما در پس پرده علیه ارکان نظام رفتار می‌‌‌کنند که این موضوع بسیار تلخ و رنج آور است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان‌سازی فتنه گران در شهرستان‌های مختلف با ایجاد دفاتر محسوس و نامحسوس، اظهار کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی ضمن هوشیاری کامل نسبت به این تحرکات لیبرالی و برخی جریانات ضداسلامی و ضد دینی حساسیت های لازم را از خود نشان دهند.

داداشی با اشاره به وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها در جریان‌های سیاسی، افزود: یوم‌الله 9 دی فرصت مناسبی است تا دلسوزان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد همدلی، جبهۀ متحدی در برابر جریان‌های ضدانقلاب تشکیل دهند.

شاخص ولایتمداری موضع‌گیری شفاف و صریح علیه فتنه است

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه فتنه‌گران با نفوذ در بدنۀ دولت جلوی توسعه و پیشرفت کشور را گرفته‌اند، گفت: یوم‌الله 9 دی یوم‌الفرقان دوستان و دشمنان نظام است.

نشست هم‌اندیشی یوم‌الله 9دی2

وی با بیان اینکه شاخص ولایتمداری موضع‌گیری شفاف و صریح علیه فتنه است، تصریح کرد: مواضع علنی و عملی افراد در خصوص فتنۀ 88، ملاک و معیار انقلابی‌گری و حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی است.

عباسی با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشور خود در یوم‌الله 9 دی ضمن محکومیت فتنه‌گران در برابر توطئۀ استکبار جهانی ایستادند، اظهار کرد: این روز بزرگ باید زنده‌نگه داشته شود و چرایی آن برای نسل جوان تبیین گردد.

نماینده مردم رودسر با تأکید بر ضرورت موضع‌گیری شفاف اشخاص در خصوص فتنه سال 88 ، افزود: نباید به کسانی که نسبت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌تفاوت هستند اعتماد کرد و فرصت داده شود.

نمی‌توان در برابر نفوذ برخی فتنه‌گران در بدنۀ دولت سکوت کرد

محمود شکری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نفوذ فتنه‌گران در بدنۀ نظام گفت: برخی در دولت با ایجاد شرایط دشوار اقتصادی، گسترش فقر و در نتیجه ایجاد نارضایتی در مردم اهداف فتنه‌گران را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه با ایجاد ناامنی در اقتصاد و تضعیف معیشت مردم ادامه دارد، تصریح کرد: دولت باید پاسخگو باشد که در زمینۀ اقتصاد مقاومتی باتوجه به منویات مقام معظم رهبری چه عملکردی داشته است.

شکری با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای انقلابی اظهار کرد: متأسفانه برخی با ادعای وجود پولشویی در نظام، بهانه به دست دشمنان نظام داده‌اند که این نیز فتنه دیگری است.

نماینده مردم تالش تبیین ابعاد فتنه را برای آحاد جامعه ضروری دانست و بیان کرد: قدردان زحمات نیروهای انقلابی استان که با بصیرت و لحظه‌شناسی خود حماسۀ باشکوه 8 دی را در گیلان آفریدند، هستیم.

وی سکوت در برابر فتنه‌گران را جایز ندانست و گفت: نمی‌توان در برابر نفوذ فتنه‌گران در بدنۀ دولت و برخی تصمیم‌گیری‌های شائبه‌انگیز سکوت کرد.

شکری با بیان اینکه فتنۀ فرهنگی بدتر از فتنۀ اقتصادی است، تصریح کرد:  شبهه افکنی های موجود در جامعه در ادامۀ فتنه سال 88 است که نیازمند  هوشیاری مردم کشورمان می باشد.

نماینده مردم تالش بر ضرورت افزایش برگزاری جلسات تبیینی جهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: وزارت کشور در برابر برخی انتصابات فتنه‌گران در استان منفعلانه عمل می کند.

نشست هم‌اندیشی یوم‌الله 9دی3

پیشتازان حماسه 9 دی، نقش خود را در تبیین فتنه 88 برای نسل جوان ایفا کنند

حسن خسته‌بند نمایندۀ مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه فتنۀ سال 88 یک توطئه انگلیسی، آمریکایی، اسرائیلی و با حمایت دشمنان بود، گفت: تصور اینکه فتنه به پایان رسیده است و یا دیگر اتفاق نخواهد افتاد، تصوری ساده‌اندیشانه است.

وی با بیان اینکه فتنه هر بار خطرناک‌تر از گذشته تکرار می‌شود، افزود: حضور مردم در یوم‌الله 9 دی حضوری عاشورایی و آگاهانه بود.

خسته‌بند با تشریح دسته‌بندی‌های سیاسی مجلس دهم، تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس موضع‌گیری‌های شفافی در رابطه با فتنه ندارند لذا در تصمیم‌گیری‌ها، اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

نماینده مردم انزلی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی شخصیت‌ها برای ایجاد وفاق و وحدت، اظهار کرد: اختلاف سلیقه بین جریان‌ انقلابی و ارزشی سبب جولان فتنه‌گران خواهد شد.

وی بر ضرورت بهره‌برداری از فرصت یوم‌الله 9 دی برای تقویت و ایجاد وحدت بین دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: فعالان سیاسی و پیشتازان حماسه 9 دی نقش خود را در تبیین فتنه 88 برای نسل جوان ایفا کنند.

خسته‌بند با بیان اینکه فتنه‌گران و حامیان آنان به‌دنبال به فراموشی سپردن حماسه 9 دی هستند، تصریح کرد: علی‌رغم حساسیت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع فتنه، متاسفانه برخی از فتنه‌گران با نفوذ در بدنۀ دولت، اهداف براندازانۀ فتنۀ گذشته را دنبال می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه