English

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان اعلام کرد؛

تشدید نظارت ها از مراکز گردشگری تحت نظارت میراث فرهنگی در شب یلدا

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از تشدید نظارتها و بازدیدها مراکز گردشگری تحت نظارت این اداره کل در شب یلدا خبر داد.

تشدید نظارت ها از مراکز گردشگری تحت نظارت میراث فرهنگی در شب یلدا

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شهرود امیرانتخابی از تشدید نظارتها در شب یلدا خبر داد و گفت: آیین شب چله به عنوان یک رخداد فرهنگی میتواند در کنار سایر رسوم گیلانیان در جذب گردشگر تاثیر داشته باشد.

 امیرانتخابی ادامه داد: در گیلان از سالیان گذشته جشن هایی مرسوم بوده که در فرهنگ، اندیشه و چگونگی معیشت گیل زنان و گیل مردان ریشه داشته و میتوان آن را نمادی از تمدن و باورهای مردمی دانست.

وی گفت: شب یلدا همچون سایر آیینها، سنتی زیباست که نمادی از پیوند با مظاهر قدرت پروردگار در طبیعت را به نمایش گذاشته است. 

شب یلدا فرصتی مناسب در تحکیم روابط خانوادگی،  دوستی و شهروندی

امیرانتخابی شب یلدا را فرصتی مناسب در تحکیم روابط خانوادگی،  دوستی و شهروندی دانست و ادامه داد مراسم شب چله، میراث معنوی در طی قرون و اعصار بوده و حفظ آن اصالتی باورنکردنی از منابع پایدار جاذبه های استان را به ارمغان می آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از تشدید نظارتها و بازدیدها در این شب گفت و تاکید کرد ؛ کلیه مراکز گردشگری تحت نظارت این اداره کل میبایست جهت معرفی پکیج های پذیرایی و برنامه ها و اخذ مصوب نرخنامه مربوط به این شب اقدام نموده تا بر اساس آن ارائه خدمات نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اعلام شماره تماس ۳۳۶۱۸۴۶۵-۰۱۳ جهت ارتباط شهروندان با ستاد خدمات گردشگری به منظور هرگونه راهنمایی، پیشنها، انتقاد و حتی شکایت از سطح خدمات رسانی تصریح نمود نظارتها و بازدیدها در صورت لزوم مشترکاً با سایر دستگاه های مرتبط انجام گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه