English

آیت الله فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه رشت:

بیمارستان های فرسوده در تراز مردم گیلان نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار آغاز احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی مصوبه نمایندگان مجلس در این استان شد و گفت: بیمارستان های گیلان به ویژه رشت در تراز مردم این استان نیست.

بیمارستان های فرسوده در تراز مردم گیلان نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا ضامن سعادت مادی و معنوی انسان است.

وی، تقوا را سبب به تعالی رسیدن جامعه عنوان کرد و افزود: تقوا زمینه ساز تمدن اسلامی است و انقلاب اسلامی بر این پایه تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه رشت با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری(ع) در دوران شدید خفقان فرهنگ اسلام را ترویج کرد و توانست جان شیعیان را حفظ کند.

آیت الله فلاحتی با تسلیت ایام وفات حضرت معصومه(س) در هفته آینده، بیان کرد: قم به برکت حضرت معصومه(س) تبدیل به پایگاه شیعه شده و چراغ اهل بیت(ع) به برکت این بانوی بزرگوار در جهان می درخشد.

وی به ۲۹ آذرماه سالروز بسیج کارگری اشاره کرد و گفت: دولت با توجه به تورم موجود وعده هایی مبنی بر افزایش دستمزد کارگران داده، امیدواریم این وعده ها را عملی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه عده ای تورم موجود در جامعه را نمی خواهند بپذیرند، تصریح کرد: با توجه به ورشکستگی بعضی از کارخانه ها آسیب هایی به جامعه کارگری رسیده است.

آیت الله فلاحتی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهدا اشاره کرد و یادآور شد: دشمن فشار اقتصادی، روانی و عملی را برای کشور طراحی کرده و همه مردم به ویژه مسوولان باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه ریزش هایی در طول انقلاب مانند صدر اسلام داشتیم، اظهار کرد: رویش های انقلاب بسیار بیشتر است.

امام جمعه رشت به تلاش دشمن در به فراموشی سپردن پیشرفت های هسته ای، توانایی موشکی و دفاعی و همچنین نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمن بداند جمهوری اسلامی ایران نیرومند و تواناست و این قدرت به واسطه معنویت، فکر و تلاش انسان های فداکار، ایمان جوانان و‌خانواده شهدا به وجود آمده است.

مشکل جانبازان در استفاده از بیمه های تکمیلی

آیت الله فلاحتی با اشاره به مشکل جانبازان در استفاده از بیمه های تکمیلی، بیان کرد: در ایام پایان سال جانبازان را برای استفاده از بیمه های تکمیلی به اداره های مختلف ارجاع می دهند و بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگوی این موضوع باشد ضمن اینکه جانبازان برای تامین داروی مورد نیاز سرگردان اداره های مختلف هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه عده ای از مسوولان با کنایه و اشاره به سپاه حمله می کنند، تصریح کرد: کسی که به سپاه حمله می کند در واقع به انقلاب حمله کرده و کسی که به انقلاب حمله کند، ناجوانمرد است.

پیاده سازی طرح الگوی اسلامی – ایرانی

نماینده ولی فقیه در گیلان به پیاده سازی طرح الگوی اسلامی – ایرانی از سال ۱۴۰۰ در کشور اشاره کرد و گفت: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی که دشمن با مهندسی درون خانه های مردم جا خوش کرده، تازه می خواهند الگوی اسلامی – ایرانی را اجرا کنند و از متولیان مربوطه می خواهم از اکنون این الگو را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سفر معاون وزیر بهداشت به گیلان، خاطرنشان کرد: معاون وزیر بهداشت در بازدید از مراکز درمانی استان اذعان کرد که بسیاری از بیمارستان های گیلان و رشت در تراز مردم این استان نیست و از بسیاری از استان های دیگر عقب مانده تر است.

وی بر تقویت بیمارستان های دولتی گیلان تاکید کرد و یادآور شد: همه مردم توان رفتن به بیمارستان های خصوصی را ندارند و نیاز است بیمارستان های دولتی نوسازی و تجهیز شوند.

آغاز بیمارستان یک هزار تختخوابی مصوبه نمایندگان مجلس

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر آغاز ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی مصوبه نمایندگان مجلس در استان، اظهار کرد: در رشت پیوند کبد داریم اما پزشک این عمل را در اتاق استیجاری انجام می دهد.

آیت الله فلاحتی همچنین به تاثیر لقمه حلال در زندگی زن و شوهر به ویژه هنگام فرزندآوری اشاره کرد و یادآور شد: عفت مادر نقش بسیار مهمی در تعالی و رشد کودک دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه