English

در دیدار فرماندار شهرستان فومن با وزیر ورزش و وجوانان بیان شد؛

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی استادیوم ورزشی فومن

فرماندار شهرستان فومن در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: احداث استادیوم ورزشی فومن از سال 1386 در حال احداث بوده، اما متأسفانه پس از گذشت حدود 11 سال با پیشرفت فیزیکی 40% هم اکنون به حال خود رها شده است.

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی استادیوم ورزشی فومن

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمود قاسم نژاد فرماندار و حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در ادامه پیگیری مشکلات ورزشی و جوانان شهرستان فومن، امروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این دیدار که به منظور طرح مشکلات و جذب اعتبارات لازم برای رفع کاستی ها و بهبود عملکرد حوزه ورزشی و جوانان شهرستان فومن صورت پذیرفت، محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن با تأکید بر اهمیت ارتقای جایگاه ورزشی شهرستان، به پیگیری مصرانه مشکلات ورزشی شهرستان در مراجع بالاتر اشاره کرد و افزود: تمام تلاش مسئولین شهرستان برای بهبود وضعیت زیرساخت ها و تقویت امکانات ورزشی موجود می باشد و اخذ بسته های ورزشی برای روستاهای شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

شهرستان فومن فاقد استادیوم ورزشی استاندارد

وی با اشاره به این که شهرستان فومن فاقد استادیوم ورزشی استاندارد و سالن ورزشی با جایگاه تماشاچی بوده که به هیچ عنوان جوابگوی جامعه ورزشی و مردم شریف این خطه سرسبز نمی باشد، به قرارداد احداث استادیوم 5000 نفره انقلاب فومن اشاره کرد که با اعتبار 3 میلیارد تومانی از سال 1386 در حال احداث بوده، اما متأسفانه پس از گذشت حدود 11 سال با پیشرفت فیزیکی 40% هم اکنون به حال خود رها شده است.

به گفته قاسم نژاد، با دریافت اعتبار لازم برای ادامه این پروژه ملی، مشکل شهرستان در این خصوص مرتفع خواهد شد.

فرماندار فومن در ادامه با اشاره به لزوم پیگیری مسائل و مشکلات جوانان افزود: جوانان به عنوان سرمایه های کشور، مورد توجه دولت و مسئولین بوده اند و دیدار امروز با آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان به منظور طرح مسائل ایشان و همچنین جذب اعتبار برای گره گشایی از مشکلات و توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن بستر رشد و پیشرفت ایشان انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه