English

آیت‌الله فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه رشت:

کسانی که نیروهای انقلابی را تندور می‌خوانند، خود دشمن هستند/ افزایش چندبرابری قیمت‌ها ناشی از سوء مدیریت‌ها است

نماینده ولی فقیه در گیلان خطر‌سازترین افراد برای جامعه را نفوذی‌ها عنوان کرد و گفت: کسانی که نیروهای حزب‌الهی، ارزشی، انقلابی و اهل مسجد، محراب و نمازجمعه را تندرو می‌خوانند در پروژه دشمن قرار دارند و بلکه به صراحت خود دشمن هستند.

کسانی که نیروهای انقلابی را تندور می‌خوانند، خود دشمن هستند/  افزایش چندبرابری قیمت‌ها ناشی از سوء مدیریت‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت   خطر‌سازترین افراد برای جامعه را نفوذی‌ها عنوان کرد.

امام جمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: انسان با داشتن تقوا خود را در برابر حوادث بیمه می‌کند.

وی در ادامه به ۱۰ آذرماه سالروز شهادت سیدحسن مدرس یکی از سیاستمداران بزرگ ایران اشاره کرد و افزود: شهید مدرس سرفصلی نوین در مبارزات سیاسی و اجتماعی کشور ایجاد کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مدرس خاری در گلوی قدرت‌های سلطه بود، تصریح کرد: امروز مردم از وکلای خود در مجلس می‌خواهند در برابر قراردادهای ننگین قدرت‌های جهانی مقاومت کرده و مانند شهید مدرس که جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و شهید شد، عمل کنند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با اشاره به ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی، بیان کرد: نام و آوازه میرزاکوچک جنگلی در دنیا پیچیده و یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌ها در جوامع اسلامی و انسانی است.

وی ادامه داد: میرزا کوچک جنگلی و مدرس انسان‌هایی بودند که در برابر قدرت‌های سلطه خم به ابرو نیاوردند و امروز ملت ایران از نمایندگان مجلس این مطالبه را دارند که در برابر قانون‌های ننگین قدرت‌های جهانی ایستادگی کنند و خم به ابرو نیاورند.

جنگ نرم فاجعه بارتر از نبرد سخت است

نماینده ولی فقیه در گیلان به جنگ نرم دشمن علیه مردم ایران اشاره کرد و گفت: جنگ نرم فاجعه بارتر از نبرد سخت است زیرا درون خانه‌های مردم وارد می‌شود.

وی با ابراز تأسف از انسان‌های بزدل و بعضی از کارگردان‌های فیلم‌های تولید داخل، خاطرنشان کرد: افراد مذکور نه تنها جنگ نرم را نمی‌بینند بلکه در مقابل این تفکر که به طرف ما می‌آید، ایستادگی می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی، بزرگ‌ترین و خطرسازترین مسأله برای جامعه را نفوذی‌ها عنوان کرد و یادآور شد: کسانی که نیروهای حزب‌الهی، ارزشی، انقلابی و اهل مسجد، محراب و نمازجمعه را تندرو می‌دانند در پروژه دشمن قرار دارند و بلکه به صراحت خود دشمن هستند.

دفاع از حرکت با شکوه ملت ایران تنها با سخنرانی میسر نمی‌شود

امام جمعه رشت با بیان اینکه دفاع از حرکت با شکوه ملت ایران تنها با سخنرانی میسر نمی‌شود، اظهار کرد: مطالبه مردم از مسؤولان صدا و سیما و همه کسانی که می‌خواهند فعالیت هنری انجام دهند، توجه به ارزش‌های ملت ایران است.

وی بر تولید فیلم‌هایی با موضوع شهدا، انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و ایستادگی در مقابل جنایتکاران تأکید کرد و افزود: خارجی‌ها فیلم‌های انسان‌ساز نمی‌خواهند و به‌دنبال افراد گاودوش هستند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به سخنان عراقچی یکی از اعضای مذاکره کننده تیم ایرانی در برجام، بیان کرد: پس از توافق برجام ادعا ‌کردند تحریم‌ها برداشته می‌شود اما اکنون می‌گویند برجام حتی گامی برای ما برنداشته و اکنون به نقطه صفر رسیده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد از دولتمردان در ادامه مذاکره با اروپایی‌ها در برجام، تصریح کرد: آیا می‌خواهید همچنان اروپایی‌ها شما را به بازی بگیرند.

وی ادامه داد: ۴۰ سال قبل ملت ایران به این باور رسید که قدرت‌های استکباری عربده کشان عرصه جهانی هستند، در مقابل آنها ایستادند و امروز قدرت‌های سلطه‌گر در مقابل مردم ما ذلیل شدند.

گفتمان‌های سیاسی بین‌المللی نمی‌تواند برای ملت ایران تصمیم‌ساز باشد

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه گفتمان‌های سیاسی بین‌المللی نمی‌تواند برای ملت ایران تصمیم‌ساز باشد، اظهار کرد: اکنون این زمزمه بلند شده، می‌خواهند گرانی در بخش‌های مختلف جامعه را متوجه برجام کنند و بگویند مشکلات اقتصادی به خاطر این است که در برجام کند رفتیم اما بدانند این تحلیل‌ها دیگر رنگی ندارد.

امام جمعه رشت، افزایش چندبرابری قیمت‌ها را ناشی از سوء مدیریت‌ها و نظارت‌های ضعیف دانست و گفت: اگر نمی‌توانید از بالا رفتن قیمت‌ها جلوگیری کنید لااقل قیمت‌ها را در این سطح حفظ کنید.

وی با اشاره به احکام نورانی اسلام، بیان کرد: اگر انسان به دستورات دین عمل کند دنیای او آباد و در آخرت سعادتمند می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی به تاثیر لقمه حلال و حلال‌خوری در زندگی مشترک زن و شوهر اشاره کرد و یادآور شد: خانواده پاک جامعه سالم را می‌سازد و لقمه حلال تاثیر مثبت در جامعه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه