English

بهره برداری از یک واحد مسکونی در بخش پره سر رضوانشهر/ اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در رضوانشهر در هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج یک واحد مسکونی در بخش پره سر با حضور مسئولان شهرستان در روستای شیرامیرمحله پره سر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از یک واحد مسکونی در بخش پره سر رضوانشهر/ اجرای 150 عنوان برنامه در رضوانشهر در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، به مناسبت هفته بسیج یک واحد مسکونی در بخش پره سر با حضور سرپرست فرمانداری رضوانشهر، بخشدار پره سر، فرمانده سپاه ناحیه، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی و دهیاران در روستای شیرامیرمحله پره سر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر در آئین افتتاح مسکن مددجویی با تبریک هفته وحدت از زحمات و تلاشهای بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت و ارائه خدمت به افراد تحت پوشش، نیازمندان و محرومین منطقه قدردانی کرد و خواستار استمرار خدمات رسانی بیش از پیش به مردم شریف شهرستان شدند.

مظفری افزود: با تعامل و همکاری همه مدیران انتظار می رود در قبال  مسئولیت هایی که بر عهده ماست بتوانیم اهداف دولت تدبیر و امید را در منطقه برآورده نمائیم.

اجرای 150 عنوان برنامه در رضوانشهر در هفته بسیج

همچنین فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز با گرامیداشت هفته بسیج گفت: طی هفته بسیج بیش از 150 عنوان برنامه را در سطح این شهرستان در دست اقدام داریم.

سرهنگ قاسمی با اشاره به ساخت و آماده سازی مسکن محرومان از سوی سپاه این شهرستان برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی سال گذشته به میزان 50 واحد مسکن مددجویی از سوی سپاه این شهرستان ساخته شد و تحویل نیازمندان گردید و امسال نیز 13 واحد مسکن مدد جویی را در دستور کار داریم که یک واحد آن به متراژ 50 متر مربع با اعتباری بالغ بر 35 میلیون تومان امروز توسط فرماندار محترم افتتاح و تحویل خانواده مددجوگردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی