English

نماینده ولی فقیه درگیلان در دیدار با امام جمعه گوراب زرمیخ:

مردم گیلان در ۸ دی ماه ۸۸ انقلاب دیگری علیه فتنه‌گران رقم زدند/ حضور جوانان در مساجد باید تشویق شود

نماینده ولی فقیه در گیلان بر شناساندن شخصیت‌های تراز اول علمی، عرفانی و فلسفی این استان به جامعه تأکید کرد و گفت: گیلانی‌ها در حفاظت از معارف دینی ثابت قدم هستند.

مردم گیلان در ۸ دی ماه ۸۸ انقلاب دیگری علیه فتنه‌گران رقم زدند/ حضور جوانان در مساجد باید تشویق شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه شهر گوراب زرمیخ با اشاره به اینکه گیلان دروازه تمدن غرب و اروپا به کشور است اظهار کرد: از سال ۱۹۱۷ به بعد شاهد ورود اندیشه‌های انحرافی به ایران از طریق گیلان بودیم.

وی، مردم گیلان را ولایتمدار توصیف کرد و افزود: در جریان فتنه سال ۸۸ مردم گیلان یک روز جلوتر از دیگر استان‌ها به خیابان‌ها آمدند و از ولایت دفاع کردند.

گیلانی‌ها در حفاظت از معارف دینی ثابت قدم هستند

امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلانی‌ها در حفاظت از معارف دینی ثابت قدم هستند، تصریح کرد: در یک دوره زمانی تعداد ۵۰ مجتهد در گیلان حضور داشتند اما هنوز شخصیت‌های تراز اول علمی، عرفانی و فلسفی استان ناشناخته هستند.

آیت‌الله فلاحتی، گیلان را دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه‌های مختلف دانست و بیان کرد: با توجه به تلاش‌های انجام شده پس از انقلاب اما فقر مردم گیلان زیر سر سبزی آن مغفول مانده است.

نماینده ولی فقیه درگیلان در دیدار با امام جمعه گوراب زرمیخ1

برگزاری بیش از ۷۰۰ جلسه با مسؤولان استانی و کشوری

وی از برگزاری بیش از ۷۰۰ جلسه با مسؤولان استانی و کشوری به منظور استفاده از ظرفیت‌های بالقوه استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: صنعت گردشگری یکی از قابلیت‌ها برای درآمدزایی مردم منطقه محسوب می‌شود اما از این ظرفیت بهره‌برداری مناسبی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امکان اشتغال زایی در نقاط مختلف استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: کشاورزی، گردشگری و صنعت از جمله ظرفیت‌های گیلان است.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه دست‌پاکی متولیان امور را سبب جذب مردم به مساجد و نمازهای جمعه ذکر کرد و یادآور شد: حضور جوانان در مساجد باید تشویق شود زیرا این قشر آینده‌سازان جامعه هستند.

حضور مردم در ۸ دی ماه سال ۸۸ انقلاب دیگر مردم گیلان علیه فتنه‌گران بود

وی با بیان اینکه حضور مردم در ۸ دی ماه سال ۸۸ انقلاب دیگر مردم گیلان علیه فتنه‌گران بود، اظهار کرد: افرادی که دنبال فتنه سال ۸۸ هستند و آن را حمایت می‌کنند باید رصد شوند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: مقابله مردم گیلان با فتنه‌گران در ۸ دی سال ۸۸ حماسه بزرگ دیگری را پس از دوران دفاع مقدس رقم زده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی