English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان اعلام کرد؛

اختصاص یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از اختصاص یک هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان خبر داد.

اختصاص یک هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد احمدی  در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان لنگرود با بیان اینکه بررسی مشکلات موجود بر سر راه تولید از اهداف برگزاری این نشست است اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذشده استان این نشست‌ها هفته‌ای دو بار به‌منظور آشنایی بیشتر مشکلات تولید در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی بررسی شرایط واحدهای تولیدی و صنعتی و اقدامات لازم برای رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان را مورد تأکید همگان قرارداد و افزود: بر اساس قانون مصوبات این کارگروه برای تمامی دستگاه‌ها لازم‌الاجرا بوده و باید به آن توجه شود.

400 میلیارد تومان سهمیه استان در حوزه تسهیلات روستایی 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان سهمیه استان در حوزه تسهیلات روستایی را 400 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون 180 میلیارد تومان از این تسهیلات توسط چهار بانک عامل توسعه تعاون، پست‌بانک، صندوق کارآفرین و بانک کشاورزی پرداخت‌شده است.

وی از اختصاص یک هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذارانی که نیازمند این تسهیلات هستند می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت بهین یاب تسهیلات موردنیاز خود را از بانک‌های عامل دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه