English

سپیدرود در پی کسب اولین برد خود در فصل جاری

دو تیم سپیدرود و ذوب‌آهن امروز جمعه(بیست و هفتم مهرماه) از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپیدرود در پی کسب اولین برد خود در فصل جاری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت باشگاه سپیدرو، سپیدرود در خانه خود به مصاف ذوب آهن خواهد رفت و در پی کسب اولین برد خود در فصل جاری است. از آخرین باری که سپیدرود موفق شد در لیگ تیمی را شکست دهد ۱۰ هفته می‌گذرد.

آخرین بار در هفته ی بیست و‌ هفتم لیگ گذشته بود که سپیدرود موفق شد تراکتورسازی را در خانه با یک گل شکست دهد.

علی کریمی سرمربی صاحب نام تیم سپیدرود که چند هفته ای است هدایت این تیم را بر عهده گرفته است در این دیدار در مقابل مربی سابق خود قرار خواهد گرفت.

امید نمازی دستیار سابق کیروش در تیم ملی که از حدود دو سال دستیار سرمربی پرتغالی تیم ملی بود. نمازی و کریمی در تیم ملی رابطه ی خوبی با هم داشتند و در چند نوبت به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداختند.

نمازی چند بار دفاع از کریمی در مقابل مواضع کیروش به اظهار نظر پرداخته و کریمی هم چندین بار از کیروش بابت رفتار نامحترمانه با نمازی انتقاد کره است.

سپیدرود + ذوب آهن

باید ببینیم جادوگر فوتبال ایران در مقابل مربی سابق خود در تیم ملی چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد و آیا می تواند به روند ناکامی های سپیدرود در کسب پیروزی  پیان بخشد یا خیر.

شاگردان علی کریمی که با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارند، باید بار دیگر قدرت خود را در خانه نشان دهند و کار سختی مقابل ذوب آهن دارند. سپیدرودی‌ها که کاندیدای اول سقوط به لیگ آزادگان هستند، با آمدن علی کریمی نتایج بهتری گرفته‌اند و به راحتی به حریفان امتیاز نمی‌دهند.

ذوب آهن که در این فصل کمتر از حد انتظار ظاهر شده در رشت به مصاف تیم آخر جدول، سپیدرود می‌رود.ذوب‌آهن در هر ۲ دیدار فصل گذشته برابر این تیم به پیروزی رسید.

ذوب آهن در ۳ هفته گذشته تنها یک امتیاز بدست آورده و امید نمازی برای ادامه کار در ذوب آهن به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد.

سپیدرود در این فصل هنوز به پیروزی نرسیده و تنها تیمی است که فقط از روی نقطه پنالتی به گل رسیده و ذوب آهن نیز در ۵ بازی گذشته موفق به کلین‌شیت نشده است.

با استفاده از تعطیلات لیگ نقاط ضعف خود را بهبود بخشیدیم

علی رضا امامی فر در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سپدرود و ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از سه بازی خارج از خانه در شرایط بهتری با ذوب آهن بازی داریم. با استفاده از تعطیلات لیگ نقاط ضعف خود را از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی بهبود بخشیدیم و شرایط تیم بهتر است.

وی ادامه داد: از لحاظ آمار و ارقام، نکاتی را از تیم خود و نیز تیم ذوب آهن درک و بر همان اساس تمرینات تیم را طراحی کردیم. بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی نزدیک دو ماه است که هم قسم شده‌اند که شرایط باشگاه و تیم سپیدرود را بهبود ببخشند.

سپیدرود

از نوع تمرین کردن بازیکنان رضایت کامل داریم و پیشرفت آنها را به وضوح می بینیم. در لیگ شرایط سختی را پیش رو داریم با این حال ما ناامید نمی شویم و مطمئنم با حمایت پرشور هواداران که مالکان اصلی باشگاه سپیدرود هستند، این مهم را انجام می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود درباره مصدومان تیمش برای دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: برای بازی فردا، چند مصدوم داریم. علی عباسی بهبود یافته اما عزتی، شنانی، شریفی، کریمی و فردوسی مصدوم هستند و آنها را در اختیار نداریم. با این حال شرایط رو به بهبودی است.

هم ذوب آهن و هم سپیدرود به دنبال برد هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد در بازی تیمش مقابل سپیدرود هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند.

امید نمازی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپدرود و ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: انتظارات از هر دو تیم بسیار بالاست و این باعث می‌شود که بازی خوبی را شاهد باشیم. دو تیم در نتیجه‌گیری انتظارات را برآورده نکردند برای همین دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند را شاهد باشیم و ما هم بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی درباره اینکه در ابتدای فصل گفته می‌شد ذوب‌آهن برای قهرمانی خواهد جنگید ولی تاکنون نتیجه لازم را کسب نکرده است، گفت: برای اینکه جایگاه ذوب‌آهن فصل گذشته رتبه دوم بود هدف‌گذاری ما این بود که از فصل گذشته بهتر شویم نه اینکه قول بدهیم حتما باید قهرمان شویم. هدف‌گذاری ما این است که از سال پیش بهتر باشیم ولی متأسفانه مسائلی در هشت هفته گذشته پیش آمد که باعث عدم نتیجه‌گیری لازم شده بود.

وی افزود: مطمئناً بازی سخت خواهد بود. اصلا هیچ بازی در لیگ برتر آسان نیست چه حریف ته جدولی باشد و چه صدرجدولی. تیم‌های ته جدولی به دنبال حداقل امتیاز هستند و دفاعی کار می‌کنند و بیشتر روی ضربات ایستگاهی و ضدحملات حساب باز می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه