English

با حضور مدیرکل دفتر امور استان‌ های وزارت جهاد کشاورزی؛

رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان معارفه شد

طی حکمی از طرف محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی مهندس علی درجانی به سمت رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان منصوب شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمود  فتاح الجنان مدیرکل دفتر امور استان‌ های وزارت جهاد کشاورزی امروز در مراسم معارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی گیلان در رشت با اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای افزایش تولید محصولات کشاورزی و خودکفایی در تولید محصولات اساسی و استراتژیک تصریح کرد: این برنامه ها متناسب با ظرفیت‌های بومی و منطقه ایی هر استان عملی می شود و در این راستا گیلان همراه با مازندران و گلستان سهم زیادی در خودکفایی در تولید برنج دارند.

 فتاح الجنان افزایش بهره وری در واحد سطح، اصلاح بذر و ارتقای آگاهی بهره برداران زمین را از عوامل موثر در افزایش تولیدات کشاورزی عنوان کرد و افزود: این برنامه ها با توسعه کشاورزی نوین و مکانیزه محقق می شود.

مدیرکل دفتر امور استان‌ های وزارت جهاد کشاورزی ظرفیت ‌های کشاورزی گیلان را متنوع عنوان کرد و افزود: علاوه بر برنج، دولت برنامه های حمایتی خود را برای محصولاتی نظیر چای، ابریشم، زیتون، بادام زمینی و محصولات باغی و زراعی این استان متمرکز می کند تا ضمن رفع مایحتاج مورد نیاز کشور، معیشت کشاورزان را ارتقاء دهد.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز برنامه های خود را برای تقویت کشاورزی در استان تشریح و بر ضرورت شایسته سالاری، برنامه محوری و مدیریت جهادی برای نیل به اهدافی همچون خودکفایی در تولید برنج، ارتقاء معیشت کشاورزان و افزایش بهره وری در واحد سطح تاکید کرد.

به گزارش موج، طی حکمی از طرف محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی مهندس علی درجانی  به سمت رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان منصوب می شود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گامهای موثر بردارید.

توفیق شما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه