English

قرارداد مشروط باشگاه سپیدرود با بابک حاتمی

بابک حاتمی مدافع سابق تیم‌های سایپا، پرسپولیس و پدیده مشهد با امضای قراردادی رسمی به سپیدرود پیوست.

قرارداد مشروط باشگاه سپیدرود با بابک حاتمی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت باشگاه سپیدرود رشت، بابک حاتمی از سه هفته گذشته در تمرینات سپیدرود شرکت کرده بود تا با جلب رضایت علی کریمی به عضویت این تیم درآید. در نهایت این بازیکن صبح امروز قرارداد خود با سپیدرود را نهایی کرد و می‌تواند از بازی با ذوب‌آهن در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

قرارداد حاتمی مشروط بوده و در صورتی که حاتمی بتواند خود را ثابت کند و در این ۷ هفته بازی باقی مانده به سپیدرود کمک کند قراداد او تا پایان فصل تمدید خواهد شد. در غیر این صورت در نیم فصل مسابقات و با امکان جذب بازیکنان جدید، شانس دیگری را امتحان خواهند کرد.

پرهام جوادی بازیکن ماسالی تیم جوانان سپیدورد به بزرگسالان ملحق شده است

تیم سپیدرود در تعطیلات لیگ برتر تلاش می‌کند تا به وضعیت آماده‌سازی خود سر و سامان داده و نقص‌های خود را پوشش دهد. از همین رو پرهام جوادی بازیکن ماسالی تیم جوانان سپیدورد، اکنون قرار است با شماره ۳۱ به بزرگسالان ملحق شده است.

پرهام جوادی هم که مدتی است در تمرینات بزرگسالان شرکت می کرد، به فهرست بزرگسالان باشگاه اضافه شدند. این بازیکن در رده جوانان سپیدرود بازی می‌کرده است. به نظر می‌رسد از این دو در بازی با ذوب‌آهن رونمایی شود‌.

این اتفاق در شرایطی رقم می خورد که علی کریمی بر سر تمرینات تیم جوانان حاضر شده و با مشاهده عملکرد بازیکنان، از دو تن از آنها خواسته تا جهت آماده سازی بهتر با تیم بزرگسالان تمرینات خود را ادامه دهند.

جوادی پیش از این سابقه بازی در تیمهای شهرداری ماسال و کادوس این شهر را در کارنامه داشته و طی یک نیم فصل به عنوان نیروی کمکی یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم بزرگسالان شهرداری در لیک یگ گیلان بوده است.

قراردادبابک حاتمی با باشگاه سپیدرود پیوست

بابک حاتمی هم که امروز با باشگاه سپیدرود قرارداد بست به همراه پرهام جوادی مدتی است در تمرینات این تیم شرکت می‌کرد به فهرست بزرگسالان این تیم اضافه شدند.

دو بازیکن جدید با جلب نظر علی کریمی شانس حضور برابر ذوب آهن را خواهند داشت. به نظر می‌رسد از این دو در بازی با ذوب‌آهن رونمایی شود‌.

علی عزتی از فردا در تمرینات سپیدرود شرکت می کند. وی که پیش از این به دلیل ضرب دیدگی عضله مصدوم بود، شرایط تمرین پیدا کرده و با نظر کادرفنی تیم می تواند در بازی با ذوب آهن در ترکیب سپیدرود قرار گیرد.

یعقوب کریمی و میثم فردوس همچنان مصدومان سپیدرود هستند اما علی عباسی به تمرینات این تیم برگشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه