English

وقتی اینستاگرام شورانشینان رشت بلندگوی تک صدایی اعضا برای انتخاب شهردار میشود/ریش سفیدی فرماندار رشت برای انتخاب شهردار

رسانه ها خواستار حضور مردم و نظر خواهی آنان در انتخاب شهردار از اعضای شورا هستند.

وقتی اینستاگرام شورانشینان رشت بلندگوی تک صدایی اعضا برای انتخاب شهردار میشود/ریش سفیدی فرماندار رشت برای انتخاب شهردار

رحیم فلاح-خبرگزاری موج، پس از پایان نافرجام  پنجاه و نهمین جسله شورای اسلامی شهر رشت  در انتخاب شهردار و موکول نمودن این ماراتن به جلسه روز دوشنبه بیست وسوم مهرماه از سوی رئیس شورای شهر رشت؛ شنیده ها حاکی است جلسه امروز شورا برای انتخاب شهردار رشت لغو شد.

هنوز هیچ یک از اعضای شورا بویژه سخنگوی محترم که در هر مناسبتی پشت تریبون قرار می گیرد و به تفصیل در مورد هر مسئله موضع گیری می نماید واکنشی که این اوضاع نابسامان در انتخاب شهردار را برای همگان تشریح نماید نشان ندادند.

گانه زنی ها حاکیست اعضای اصلاح طلب شورا دیداری با فرماندار رشت داشتند و خواستار دخالت فرماندار در انتخاب شهردار شدند.

شهری که قدمت شهرداریش به بیش از یک قرن می رسد و اکنون در هزاره سوم ودر قرن بیست و یک که دنیای گفتمان است، هنوز پس از گذشت سه ماه  تک محوری و نگاه حزبی و گروهی که آفت هر پارلمان شهری است  باعث گردید اعضای یازده نفره شورای رشت نتوانند بخاطر شهر و مردمی که به آنها اعتما کردند و پای صندق آمدند و رای دادند  شهرداری در خور رشت و رشتوندان انتخاب نمایند.

اعضای شورایی که نظرات خود را که می بایست در صحن شورا  بیان کنند  از طریق اینستاگرام انتشار می دهند و قول و فعل  کاری را در فضای مجازی منعکس می نمایند نشان دهنده تک صدایی در شورا به جای همصدا بودن آنان است.

مردم رشت  نگاه های سیاسی،  جریانی و لابی های پشت پرده را در  انتخاب شهردار برنمی تابند و منتظر شهرداری هستند که جامع همه تفکرات و جریان های سیاسی و البته به دور از سیاست بازی، سیاسی کاری و در عین حال متعهد، متخصص، برنامه محور، دست پاک و مورد وثوق باشد.

رسانه ها خواستار حضور مردم و نظر خواهی آنان در انتخاب شهردار از اعضای شورا هستند.

جا دارد همه ی دلسوزان شهر رشت در هر جایگاهی که هستند در این برهه از زمان قدم پیش بگذارند و این نابسامانی حاکم بر شهر، شهرداری و شورا ی شهر رشت را خاتمه دهند.

مردم منتظر انتخاب شهردار هستند و در حال راستی آزمایی منتخبان خود برای فردای پیش رو...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی