English

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان :

نمایشگاه کتاب گیلان بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی استان است

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: 26 آبان تا یکم آذرماه، تاریخ برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان تعیین شده و هماهنگی و دریافت مجوزها در حال انجام است.

نمایشگاه کتاب گیلان بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی استان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین ابراهیمیان افزود: برپایی نمایشگاه کتاب به مطالبه مردم تبدیل شده و تلاش این اداره‌کل بر آن است تا این مقوله فرهنگی پایدار باشد.

٢٦ آبان تا یکم آذرماه، تاریخ برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان

وی ادامه داد: ٢٦ آبان تا یکم آذرماه، تاریخ برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان تعیین شده و هماهنگی و دریافت مجوزها در حال انجام است؛ تنها تأمین بخشی از اعتبار باقیمانده که با رایزنی در حال نهایی شدن است.

ابراهیمیان تأکید کرد : تلاش می‌شود برپایی این نمایشگاه با توجه به وجهه فرهنگی گیلان در کشور، حتی در سخت‌ترین شرایط پایدار باشد.

نمایشگاه کتاب گیلان بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی استان است

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه کتاب گیلان بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی استان است و می‌کوشیم در این راستا از زبده‌ترین ناشران کشور بهره گرفته شود.

سال گذشته، سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در ٢٠٠ غرفه و با حضور ٤٠٠ ناشر استانی و کشوری، با ٣٠ درصد تخفیف از ١٦ تا ٢١ آذرماه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت - تهران برگزار شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی