English

معان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان اعلام کرد:

افزایش ۱۰ درصدی سهم تسهیلات رونق تولید در استان/پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی در شهرستان فومن

معان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با اشاره به افزایش 10 درصدی سهم تسهیلات رونق تولید در استان خاطر نشان کرد: بر اساس شاخص‌های تعریف شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت سهم شهرستان فومن 40 میلیارد تومان از این تسهیلات است.

افزایش 10 درصدی سهم تسهیلات رونق تولید در استان/پرداخت 850 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد احمدی در جلسه رفع موانع تولید که در سالن اجتماعات فرمانداری فومن برگزار شد با اشاره به اینکه دولت بخش‌هایی را بر اساس برنامه‌های زیربنایی و توسعه‌ای در استان‌ها برای نمایندگان عالی دولت تبیین نموده افزود: سه حوزه توسعه کشاورزی، تجارت و گردشگری از جمله این تدابیر در گیلان است.

وی ظرفیت های شهرستان فومن را عنصری در جهت توسعه گردشگری خواند و افزود: فومن از چند بعد در کل کشور مطرح و صاحب نام تجارب منحصربفرد است.

معان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه در تولید اشتغال کشورهایی موفق هستند که بتوانند الزامات تولید و اشتغال را در جامعه تبیین کنند تصریح کرد: یکی از مهمترین این الزامات گفتمان است که باید بین بخش دولتی و خصوصی انجام گیرد.

وی افزود: به اینکه محور منافع ملی ما در گروه تولید، اشتغال و بخش خصوصی توانمند است.

فومن- کارگروه اشتغال

احمدی با اشاره به بخش اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: با نگاه هوشمندانه در بدو سرمایه‌گذاری در پروژه های ملی و منطقه ای با ارائه یک طرح توجیهی خوب و محاسبه بازگشت سرمایه می‌توانیم سرمایه‌گذاری درست و با سود داشته باشیم.

افزایش 10 درصدی سهم تسهیلات رونق تولید در استان

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی سهم تسهیلات رونق تولید در استان خاطر نشان کرد: بر اساس شاخص‌های تعریف شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت سهم شهرستان فومن 40 میلیارد تومان از این تسهیلات است.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوب کشور دادن تسهیلات روستایی است افزود: برای این نوع تسهیلات صندوق توسعه تعاون 1.5 میلیارد دلار حدود 12 هزار میلیارد تومان به روستاها اختصاص داده است.

پرداخت 850 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی در شهرستان فومن

احمدی با اشاره به اینکه در مرحله اول 850 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی در شهرستان فومن پرداخت شده اظهار داشت: این تسهیلات می‌تواند تبدیل به اشتغال پایدار در شهرستان شود.

بانک‌ها نگاه ویژه‌ای به تولید کنندگان داشته باشند

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک‌ها نگاه ویژه‌ای به تولید کنندگان داشته باشند اظهار داشت: توجه به تولید و افزایش کیفیت و کیفیت یکی از عوامل ثبات اقتصادی محسوب می‌شود.

نماینده فومن در مجلس

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی کارخانجات بسیاری وجود دارد که خاموش است اظهار داشت: با تدبیر و اندیشه و اولویت قراردادن کارهای مهم می‌توانیم از مشکلاتی که در کشور پیش آمده به خوبی بگذریم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که تخصص، علم و دانش را از خارج از کشور بیاموزیم خاطر نشان کرد: اگر نگاه ما به تولید کنندگان داخلی باشد هیچ مشکلی در بیرون از کشور نخواهیم داشت.

در این جلسه فرماندار شهرستان فومن گزارشی از شرکت‌ها، تولیدکنندگان و سرمایه گذارن بخش خصوصی مشکل‌دار پرداخت که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار برای رفع این مشکلات مصوباتی را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه