English

آیت‌الله فلاحتی در گردهمایی عاشورائیان حسینی(ع) گیلان:

مسئولان حراست چشم بینای مردم در دستگاه‌ها هستند/ مسئولیت‌ها به اهل آن سپرده شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسؤولان حراست چشم بینای مردم در دستگاه‌ها هستند و این چشم را باید به نورانیت تبدیل کنند.

مسئولان حراست چشم بینای مردم در دستگاه‌ها هستند/ مسئولیت‌ها به اهل آن سپرده شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در گردهمایی عاشورائیان حسینی(ع) ویژه مسؤولان حراست دستگاه‌های اجرایی استان در مصلای امام خمینی(ره) رشت با اشاره به اینکه مسؤولان حراست چشم بینای مردم در دستگاه‌ها هستند اظهار کرد: مسؤولان حراست می‌توانند مسائل دستگاه‌ها را ساماندهی کرده و برطرف کنند.

وی ادامه داد: تلاش مسؤولان حراست دستگاه‌ها می‌تواند جامعه را از حاکمیت به‌ویژه مسؤولان راضی نگه‌دارد تا مردم دچار بحران‌های فکری و اجتماعی نشوند.

امام جمعه رشت به وجود خلأ معنوی مشهود در دنیای بشری اشاره کرد و افزود: امروز بشر تمام راه‌ها برای اشباع خود را پیموده و دنیا تشنه معنویت‌هاست و می‌خواهد به آن برسد.

انقلاب اسلامی نقطه امید و اتکال برای امت‌ها و ملت‌های دنیا است

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه امید و اتکال برای امت‌ها و ملت‌های دنیا است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تبدیل به نقطه اتکال دنیای بشر شده است.

وی، تحقق انقلاب اسلامی را با نگاه تمدن‌سازی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی آمده، تا روش اداره و مدیریت در جامعه را به دنیای بشری نشان دهد و از این‌رو مورد حمله رسانه‌های قدرت‌های سلطه‌گر قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دشمنان در نشان دادن ناکارآمدی نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: عده‌ای در داخل نظام اسلامی در میدان عمل به انگیزه دشمن کمک می‌کنند تا انقلاب اسلامی نظام حاکم بر دنیای سلطه را بپذیرد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تغییر مدیران در تصدی‌های مختلف به مرور زمان، خاطرنشان کرد: نسل‌های گذشته دیگر در پروسه اداره جامعه نقشی ندارند و این روند ادامه دارد و نیروهای جدید و جوان در تصدی‌ها به کار گمارده می‌شوند.

اهلیت داشتن افراد در عهده گرفتن مسؤولیت‌ها

وی، به اهلیت داشتن افراد در عهده گرفتن مسؤولیت‌ها به‌ویژه مسؤولیت‌های کلان اشاره کرد و یادآور شد: مردم بینش‌های خوبی دارند اما در برخی از موارد عده‌ای از افراد سراب ایجاد می‌کنند و مسؤولیت‌ها به افرادی سپرده می‌شود که ناتوان از اداره آن هستند.

امام جمعه رشت با تأکید بر سپردن مسؤولیت‌ها به انسان‌های امین و خداترس، اظهار کرد: اگر رضای خداوند را در انجام امور در نظر بگیریم، خدا و خلق از ما راضی می‌شوند و در غیر این صورت جایگاه‌ها ارزشی ندارند.

آیت‌الله فلاحتی اضافه کرد: برخی از مواقع خداوند ذلت و عزت را در این دنیا به انسان نشان می‌دهد بنابراین تمام افراد در برابر خداوند و بندگان مسؤولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

امام(ره) ذره‌ای برای کسب دنیا گام بر نداشت

وی با اشاره به اینکه امام(ره) ذره‌ای برای کسب دنیا گام بر نداشت، خاطرنشان کرد: امام(ره) با دلی آرام از این دنیا رحلت کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مسؤولان حراست را چشم مردم در دستگاه‌های مختلف دانست و بیان کرد: مسؤولان مذکور باید چشم مردم را به نورانیت تبدیل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه