English

سرپرست فرمانداری لاهیجان اعلام کرد:

آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران لاهیجان/ استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در چرخه مدیریت بحران

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به پیش بینی ها در خصوص بارش شدید باران در عصر روز جمعه 13/07/97 بر لزوم آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان تاکید کرد.

آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران لاهیجان/ استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در چرخه مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امیر جانبازی امروز در جلسه ی مدیریت بحران شهرستان لاهیجان گفت: با توجه به اخطاریه هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید باران در شهرستان و آبگرفتگی، همه اعضای ستاد مدیریت بحران باید در حالت آماده باش باشند.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم در جهت کاهش خسارات احتمالی در مواقع بروز بحران از سوی دستگاه های ذیربط، از ادارات شهرستان لاهیجان خواست: با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات خود، آمادگی خود را جهت مقابله با بروز هر گونه بحران حفظ نمایند.

استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در چرخه مدیریت بحران

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان با تاکید بر اینکه آموزش، رکن اساسی مدیریت بحران است، افزود: ستاد بحران شهرستان بروشورهایی جهت آموزش و آمادگی مردم در مواقع خاص و بحرانی تهییه و تدوین نمایند.

فرماندار لاهیجان در پایان به حضور و بروز تشکل های مردم نهاد در چرخه مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: نقش سازمان‌های مردم نهاد در مدیریت بحران غیرقابل انکار بوده و دستگاه ها باید بیشتر از این ظرفیت‌ها استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی