English

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

انقلاب اسلامی اقتدار قدرت های سلطه گر را شکسته است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی اقتدار قدرت های سلطه گر را شکسته است، گفت: امر مذکور سبب عقب نشینی غرب و شرق سلطه گر در مقابل ملت ایران شده است.

انقلاب اسلامی اقتدار قدرت های سلطه گر را شکسته است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در یادواره شهدای روحانی شرق گیلان در حرم آقا سید جلال الدین اشرف( ع) آستانه اشرفیه اظهار کرد: در قرن های گذشته تاریخ مبارزات ملت ایران مشحون با نام روحانیت است.

وی به تلاش عالمان دینی برای استقرار احکام اسلامی در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: در دنیای معاصر تلاش عالمان دینی به نتیجه رسیده و امام(ره) به عنوان نماد مبارزه در برابر قدرت قلدر شاهنشاهی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

امام جمعه رشت با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی، بیان کرد: اگر امتی بخواهد پیشتاز حرکت ها شود و قانون خدا و توحید را در جامعه حکمفرما کند با رهبر الهی باید همیاری و همکاری داشته باشد.

مراسم یادبود شهدای روحانی شرق گیلان

آیت الله فلاحتی، موفقیت امت اسلامی را به دلیل یاری کردن پیامبر اکرم(ص) دانست و بیان کرد: مردم ایران با یاری کردن امام(ره) تواستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

انقلاب اسلامی اقتدار قدرت های سلطه گر را شکسته است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اقتدار قدرت های سلطه گر را شکسته است، متذکر شد: امر مذکور سبب عقب نشینی غرب و شرق سلطه گر در مقابل ملت ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، یاری امت ها از رهبران الهی را دارای ویژگی هایی عنوان کرد و گفت: شناخت رهبر الهی توسط مردم و امت نخستین ویژگی محسوب می شود.

آیت الله فلاحتی، متذکر شد: اگر در تاریخ اسلام برخی از مواقع جامعه به انحراف کشانده شد به دلیل نشناختن مردم نسبت به رهبر الهی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه