English

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی استان گیلان:

دریافت شهریه در مراکز غیر دولتی با نظارت آموزش و پرورش صورت می گیرد/ فعالیت بیش از ۷۰۰ واحد آموزشی غیر دولتی در گیلان

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی استان گیلان گفت: نحوه ثبت نام و دریافت شهریه در مراکز غیر دولتی با نظارت آموزش و پرورش و بر اساس اجرای ماده 15 و 16 قانون تأسیس و اداره مدارس غیر دولتی صورت می گیرد

دریافت شهریه در مراکز غیر دولتی با نظارت آموزش و پرورش صورت می گیرد/ فعالیت بیش از 700 واحد آموزشی غیر دولتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حمید آقاجانی با اشاره به اینکه 53 هزار و 239 دانش آموز گیلانی در این مدارس تحصیل می کنند، افزود: علاوه بر این مدارس، هزار و 434 مرکز پیش دبستانی نیز در گیلان فعالند و 24 هزار و 81 نوآموز در این مراکز آموزش می بینند.

وی با بیان اینکه نحوه ثبت نام و دریافت شهریه در مراکز غیر دولتی با نظارت آموزش و پرورش و بر اساس اجرای ماده 15 و 16 قانون تأسیس و اداره مدارس غیر دولتی صورت می گیرد، افزود: شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس میزان ساعات آموزشی، برنامه های متنوع درسی، فعالیت های جانبی و کلاس های تقویتی و مهارتی تعیین می شود.

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان گیلان ثبت نام بیش از ظرفیت، عدم نصب سامانه گرمایشی و برودتی در برخی واحدها آموزشی و رعایت نشدن سقف ارائه شده واحدهای درسی در هنرستان های کاردانش را از مهم ترین  تخلفات مدارس غیر دولتی ذکر کرد.

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی استان گیلان گفت: 770 واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در سراسر استان در کنار مدارس دولتی، خدمات آموزشی و پرورشی را به دانش آموزان ارائه می دهند.

آقاجانی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مدارس غیر دولتی می توانند مراتب را به اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و ادارات تابعه اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه