English

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد:

نصب یادمان شهدای شهرداری رشت در محدوده میدان گیل

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در بازدید از امور ایثارگران شهرداری رشت گفت: با پیگیری های صورت گرفته نصب یادمان شهدای شهرداری رشت که شامل سه شهید دفاع مقدس و دو شهید آتش نشان می باشد در محدوده میدان گیل قطعی شده است.

نصب یادمان شهدای شهرداری رشت در محدوده میدان گیل

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد در این بازدید با اشاره به رشادتهای جوانان در دوره هشت سال دفاع مقدس از جایگاه ایثارگران به عنوان اسناد زنده جنگ تحمیلی و قهرمانان واقع ای کشور تجلیل کرد و حضور جمع قابل توجه ای از این عزیزان را به عنوان پرسنل شهرداری مایه مباهات و خیر و برکت برای شهرداری دانست و توجه به امور آنها را وظیفه مدیریت شهری خواند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر این موضوع که امور ایثارگران متناسب با شان این عزیزان باید تجهیز شود و از توان مورد نیاز جهت رفع امور این سرمایه های انقلاب برخوردار باشد از پیگیری ها در خصوص اختصاص یک دفتر مستقل در مجموعه شهرداری رشت به این حوزه خبرداد.

وی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته نصب یادمان شهدای شهرداری رشت که شامل سه شهید دفاع مقدس و دو شهید آتش نشان می باشد در محدوده میدان گیل قطعی شده است.

شیرزاد با تاکید بر این مطلب که ایثارگران باعث عزت و سرافرازی کشور میباشند، ادامه داد: باید از توانمندی های فرزندان شهدا و ایثارگران شهرداری رشت در مدیریت شهری بیشتر استفاده گردد و هر چه سریعتر با همکاری متولیان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس پروژه موزه دفاع مقدس ایجاد و برای بازدید عموم آماده شود.

وی در ادامه از فعالیتها و پیگیری های امور ایثارگران شهرداری و روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر در مورد مسائل مربوط به ایثارگران شهرداری تقدیر کرد.

در این جلسه امیر ترومیده مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت با بیان برخی مشکلات موجود عدم اختصاص یک دفتر مستقل به امور ایثارگران در ساختمان شهرداری و اصلاح چارت را جزو مشکلات این حوزه دانست و از شیرزاد درخواست توجه ویژه به این موضوع داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه