English

نماینده ولی فقیه در گیلان عنوان کرد:

انقلاب اسلامی بعثتی بزرگ در دنیای معاصر/ رویش های انقلاب شادکننده است

نماینده ولی فقیه در گیلان در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر استان در فومن، انقلاب اسلامی را بعثتی بزرگ در دنیای معاصر دانست و متذکر شد: اگر مجاهدانه در راه انقلاب ایستادگی کنیم دیگران به این باور می رسند انقلاب اسلامی برپایه حق است.

انقلاب اسلامی  بعثتی بزرگ در دنیای معاصر/ رویش های انقلاب شادکننده است

به گزارش خبرگزاری موج ا گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر استان در فومن اظهار کرد: جهاد سازندگی از جمله نهادهای برأمده از دل انقلاب اسلامی بود و اکنون به جهادکشاورزی تبدیل شده است.

وی با درود به روح جوانانی که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند، افزود: جوانانی که در روزهای سخت به نهاد پاک جهادسازندگی پیوستند با هدف خدمت به مردم بود.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور جوانان جهادی در عرصه های سازندگی در ابتدای انقلاب اسلامی، بیان کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از نظام اسلامی هنوز حضور شیرین جوانان جهادگر در دل روستاها احساس می شود.

آیت الله فلاحتی، هر کدام از دوره های انقلاب را دارای شرایط ویژه خود دانست و تصریح کرد: شرایط یک دوره را نباید به تمام زمان ها حاکم کرد.

وی به آغاز جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور سال ۵۹ توسط رژیم بعثی اشاره کرد و گفت: عرصه دفاع مقدس با خون همراه بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دو گروه در جبهه ها بی پناه بودند و غریبانه جان دادند، خاطرنشان کرد: گروه نخست خط شکنان بودند و بدن آنها سپر بلای دیگران شد.

جانفشانی جهادگران در دفاع مقدس

آیت الله فلاحتی به جانفشانی جهادگران در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس با افتخار شاهد مجاهدت های جهادگران بودیم.

وی با اشاره به اینکه جهادگران چهره بسیار زیبایی از انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس از خود به جا گذاشتند، اظهار کرد: هیچگاه رشادت های جهادگران از اذهان ملت ما پاک نمی شود.

تلاش جهادگران را سخت تر از دیگر نیروها در دوران دفاع مقدس

امام جمعه رشت، تلاش جهادگران را سخت تر از دیگر نیروها در دوران دفاع مقدس خواند و افزود: جهادگران از نیروهای تاثیرگذار در فراز و فرود دوران دفاع مقدس بودند.

آیت الله فلاحتی یا تاکید براینکه حفظ میراث گرانبهای انقلاب اسلامی نخستین وظیفه جهادگران محسوب می شود، بیان کرد: معامله جهادگران با خداوند است و با تمام وجود دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را حفظ می کنند.

وی، خواستار انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان شد و تصریح کرد: جهادگران روحیه معامله با خداوند را به نسل امروز انتقال دهند.

انقلاب اسلامی بعثتی بزرگ در دنیای معاصر

نماینده ولی در گیلان، انقلاب اسلامی را بعثتی بزرگ در دنیای معاصر دانست و متذکر شد: اگر مجاهدانه در راه انقلاب ایستادگی کنیم دیگران به این باور می رسند انقلاب اسلامی برپایه حق است.

رویش های انقلاب شادکننده است

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ریزش های انقلاب سخت نیست، اضافه کرد: رویش های انقلاب شادکننده است اما کسانی که طیف خاکستری را تشکیل می دهند و بی تفاوت می مانند برای انقلاب سخت است.

وی به علاقه مردم به روحانیت اشاره کرد و یادآور شد: امروز روحانیت در جامعه عزیز شده و باید خود را فدای مردم کند.

امام جمعه رشت با اشاره به هجمه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: معیار مردم هستند و پس از گذشت سال ها همچنان در عرصه حضور مدبرانه دارند.

آیت الله فلاحتی، انقلابی ماندن و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را شرط اساسی عنوان کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید حفظ کرده و امانت دار خوبی برای خون شهدا باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه