English

استاندار گیلان عنوان کرد:

حمایت از بخش خصوصی اولویت امسال در گیلان

استاندار گیلان گفت: اولویت سال جاری پروژه های اقتصادی و حمایت از فعالان بخش خصوصی است.

حمایت از بخش خصوصی اولویت امسال در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در حاشیه بهره برداری از پرژه های قابل افتتاح طی هفته دولت به خبرنگاران گفت: در هفته دولت امسال حدود 628 پروژه با اعتبار حدود یک هزار و 300 میلیارد تومان در بخش های عمرانی و اقتصادی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: اعتبارات عمرانی و تملک دارایی را به طرف حمایت از بخش خصوصی و توسعه زیرساخت ها، تامین آب و برق، جاده دسترسی و سایر امکانات برای بخش خصوصی و شهرک های صنعتی ، نواحی و نقاطی که به طور کلی بتوانیم شغل ایجاد کنیم، سوق داده ایم.

سالاری با بیان این که تعدادی از پروژه ها را امروز به صورت نمادین در دومین روز از هفته دولت در رشت افتتاح کرده ایم، اظهار داشت: علاوه بر این در شهرستان رشت افتتاح پروژه ها را به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان کشوری خواهیم داشت.

استاندار گیلان گفت: ارزش اقتصادی پروژه های افتتاح شده امروز در رشت حدود 108 میلیارد تومان است که برای 460 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

حدود 315 پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان رشت است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 3 / 9 درصد افزایش به لحاظ تعداد پروژه های قابل افتتاح دارد.

86 درصد پروژه ها بخش دولتی و 14 درصد در بخش خصوصی است که برای این تعداد از پروژه ها 412 میلیاد و 566 میلیون تومان هزینه شده؛ به لحاظ مبلغ هزینه کرد پروژه ها نیز نسبت به سال گذشته، افزایش قابل توجه 98 درصدی را شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی