English

در آستانه هفته دولت؛

مزار شهدای رشت گلباران شد

استاندار گیلان به همراه جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی امروز در آستانه هفته دولت با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

مزار شهدای رشت گلباران شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، استاندار گیلان در حاشیه این مراسم  از افتتاح 628 طرح عمرانی، خدماتی و عام المنفعه در گیلان خبر داد گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع هزار و 300 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی ، شهرداری ها و بخش خصوصی هزینه شد.

مصطفی سالاری جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی را اولویت استان برای  اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی عنوان کرد و افزود : دولت تلاش می کند با تسهیل زیرساخت ها روند مشارکت سرمایه گذاران را در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصاد تسریع کند.

وی همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای اتمام دیگر طرح های زیربنایی و عمرانی گیلان در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: اتمام و بهره برداری از طرح های توسعه ای و عام المنفعه تنها به هفته دولت محدود نمی شود و تا پایان امسال تداوم خواهد داشت.

استاندار گیلان پس از مراسم گلباران مزار شهدا، به منزل شهید محمد همرنگ نژاد از شهدای کارمند  استان رفت و بر ضرورت پاسداشت شهدا و ایثارگریان تاکید کرد.

سالاری عظمت و اقتدار این سرزمین را مرهون دلاورمردی ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران دانست و بهترین شیوه تحقق آرمان های پاک امام و شهدا در شرایط فعلی را خدمت صادقانه و بی منت به آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی عنوان کرد.

آقای پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز گفت: شهید محمد همرنگ نژاد دست اندرکار حمل و نقل در عملیات کربلای 5 بود که  سال 65 در منطقه  عملیاتی شلمچه به درجه  رفیع شهادت نایل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه