English

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

خاموشی ها طبق جدول برنامه ریزی شده در کل کشور اتفاق افتاد

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: خاموشی‌ها با برنامه و بصورت جدول تنظیم شده، برای کل کشور است و نه فقط استان گیلان و تنها جایی که هیچ موقع طبق جدول خاموشی ها قطع برق نداشت استان خوزستان و کیش بود.

خاموشی ها طبق جدول برنامه ریزی شده در کل کشور اتفاق افتاد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه توسط شرکت توزیع برق استان گیلان در روز هجدهم مرداد ماه، جمشید طالبی، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با تبریک روز خبرنگار به تمامی زحمتکشان عرصه رسانه گفت: اگر بگوییم هیچ واژه و کلامی پاسخگوی زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه نیست، گزافه گویی نکرده ایم.

طالبی خاطر نشان کرد: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در فرآیند خدمت رسانی به جامعه و کمک به مدیران دارند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: من به شخصه جا دارد از همراهی تمامی مشترکین بخش های خانگی، کشاورزی، اداری و صنعت تشکر کنم و همچنین از اینکه در ساعاتی مجبور به قطع برق شدیم عذرخواهی کنم.

طالبی از استاندار گیلان و نمایندگان برای حمایت از سیاست هایی که این شرکت داشت، تشکر کرد و گفت: امیدوارم در سال های آینده با ایجاد فرهنگ صرفه جویی و طی امسال با کاهش دما اتمام قطع برق را برای استان گیلان و تمامی کشور شاهد باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا درست است در استانی که می گویند باید از شرایط گردشگری آن استفاده کرد، برق همان استان را برای استان های سردسیر تر مانند سمنان و زنجان ارسال شود تا هیچ مسافری رغبت به حضور در گیلان را نداشته باشد» گفت: خاموشی‌ها با برنامه و بصورت جدول تنظیم شده، برای کل کشور است و نه فقط استان گیلان و تنها جایی که هیچ موقع طبق جدول خاموشی ها قطع برق نداشت استان خوزستان و کیش بود.

نبود بودجه سیاست های وزارت نیرو برای ساخت نیروگاه های جدید را دچار مشکل کرد

رییس هیئت مدیر توزیع برق گیلان با بیان اینکه توزیع برق کشور وظیفه مهمی دارد که هرگونه اختلال در کاهش و افزایش شبکه برعهده این شرکت است گفت: امسال با این شدت و تداوم گرما و با این رشد مصرفی حقیقتا به دلیل نبود بودجه ای که باید طی سال های گذشته تامین می‌شد و نشد، سیاست های وزارت نیرو برای ساخت نیروگاه های جدید دچار مشکل شد پس به ناچار تکیه شد بر روی مدیریت مصرف برق در کشور البته ما امسال هم می‌توانستیم مانند سالهای دیگر مدیریت را به خوبی انجام دهیم اما با توجه به خشکسالی و عدم فعالیت نیروگاه های برق آبی، ما بیشتر دچار مشکل شدیم و تمامی این مسائل تراز تولید و مصرف را در کشور بهم‌ریخت.

سال آینده برای قطعی برق،  بیمارستان ها و زندانها مجهز به ژنراتور می شوند

طالبی در رابطه با ناعادلانه بودن خاموشی های با برنامه در گروه های اعلام شده گفت: در مورد ناعادلانه بودن باید بگوییم که ما حتی برق استانداری گیلان را هم قطع می‌کردیم اما بعضی اوقات مواجه می‌شدیم با بیمارستان ها و درمانگاه هایی که ژنراتور برق ندارند یا زندان ها که بخش امنیتی جامعه هستند و در این شرایط ما نمی‌توانستیم برق آنها را قطع کنیم و فشار زیادی را متحمل می‌شدیم.

وی افزود: یکی از راهبردهای جدید طی سالهای آینده این است که تمامی مناطق مهم و حساس علاوه بر زندان ها و بیمارستان ها باید مجهز به ژنراتور باشند چون با توجه به پیش بینی دانشمندان سالهای آینده گرمای بیشتری در انتظار ما خواهد بود و شرایط سخت تر خواهد شد.

در ادامه جلسه بستانی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت در رابطه با سامانه جدید این شرکت اعلام کرد که سامانه ای در بخش خدمات و حوادث با پیش شماره ۱۲۱ در سه منطقه استان گیلان راه اندازی شده است که یکی از مراکز در مرکز استان و دو مرکز دیگر در غرب گیلان با مرکزیت انزلی و لاهیجان مستقر است و کلیه تماس ها به این مراکز ارسال میشود و پاسخگویی طبق صف انجام میشوند.

بستانی خاطرنشان کرد: پروژه سامانه پاسخگویی از اواخر سال ۹۵ آغاز به کار کرد و ۶۰۰ میلیون هزینه داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه