English

ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان طلایی پوشان اصفهان

در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر خلیج فارس، تیم های سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان به مصاف هم می روند.

ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان طلایی پوشان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر خلیج فارس، تیم های سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان به مصاف هم می روند.

مشخصات بازی

هفته دوم لیگ برتر

سپیدرود رشت-سپاهان اصفهان

جمعه ۱۲ مردادماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

ورزشگاه سردار جنگل رشت

داوران دیدار سپاهان و سپیدرود رشت

این بازی از ساعت ۲۰:۴۵ روز جمعه و در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز می‌شود و محمد‌حسین زاهدی‌فر این دیدار را بر عهده دارد و یعقوب حجتی، علی‌اکبر عظیم‌نژاد و امیر‌عرب براقی نیز وی را در این امر یاری می‌کنند؛ فریدون اصفهانیان هم ناظر این بازی است.

محرومان و مصدومان دو تیم

 هیچ‌کدام از دو تیم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال محروم ندارند اما تیم سپاهان مهدی رحیمی و شهاب عادلی را به دلیل این‌که در تیم ملی امید حضور دارند، در اختیار ندارد.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته گذشته در حالی که میزبان صنعت نفت آبادان بود به تساوی بدون گل رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با یک امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی حضور دارند.

سپیدرود رشت اما هفته قبل مهمان سایپا بود و در پایان شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد؛ شاگردان عزیزی بدون امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی های دو تیم

این دو تیم تنها ۲ دیدار در فصل گذشته با یکدیگر داشته‌اند که در بازی رفت دو تیم به تساوی بدون گل در نقش جهان اصفهان رسیدند؛ در بازی برگشت اما سپیدرود موفق شد به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند.

خوشحالم سپیدورد در لیگ برتر باقی ماند

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: عرض ادب می‌کنم به شهر مادری‌ام. خیلی خوشحالم سپیدورد در لیگ برتر باقی ماند.

قلعه نوعی افزود: سپیدرود کادر بسیار خوبی دارد و حیف است امثال خداداد و کریمی‌ که افراد روشنی هستند و متصل به جایی نیستند در این فوتبال نباشند.

وی تصریح کرد: امیدوارم کریمی هم زودتر به فوتبال برگردد. اینها هم جوان هستند و هم با دانش.

در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم

خداداد عزیزی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل سپاهان گفت: مانند بازی گذشته با سایپا با تیم قدرتمندی بازی داریم.

وی افزود: درباره تیم سپاهان حرفی ندارم، چون آنها به اندازه کافی قدرتمند و شناخته شده هستند. من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم.

خداداد ادامه داد: ما در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به نوعی هفته آرامی داشتیم.

وی بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که یک نمایش خوبی مقابل سپاهان پرمهره ارائه دهیم. آنها یک تیم با دو جین مهره و یک مربی خیلی خوب هستند که مطمئناً مدعی قهرمانی خواهند بود، اما ما هم در رشت طرفداران باتعصب و خیلی خوبی داریم و شرایط زمین‌مان خاص است. در این شرایط امیدواریم طوری نتیجه بگیریم که زود وارد بحران نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه