English

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت اعلام کرد:

برون سپاری اتوبوس های شهری و ماشین های برقی هسته مرکزی رشت

سی و هفتمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت امروز چهارشنبه ۳ مرداد با دستور: بررسی وضعیت میادین سطح شهر و لزوم جمع آوری تعدادی از آنها و بررسی آخرین وضعیت دوربین های منتهی به پیاده راه فرهنگی در تالار شورا برگزار گردید.

برون سپاری اتوبوس های شهری و ماشین های برقی هسته مرکزی رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سی و هفتمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت امروز چهارشنبه ۳ مرداد  با دستور: بررسی وضعیت میادین سطح شهر و لزوم جمع آوری تعدادی از آنها و بررسی آخرین وضعیت دوربین های منتهی به پیاده راه فرهنگی در تالار شورا برگزار گردید.

اسماعیل حاجی پور رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دستور جلسه در خصوص وضعیت برخی از میادین شهر اظهار کرد: در علم ترافیک امروز کاربری میادین در اکثر نقاط جهان منسوخ شده است و میدان را به عنوان یک مانع برای عبور و مرور می دانند، همان طور که در سطح شهر رشت هم شاهد هستیم، بسیاری از میدان ها امروز به عنوان یک علت باعث بروز ترافیک میشوند که باید با مطالعه و بررسی کارشناسی و با توجه به معضل ترافیک شهر رشت سریعا در راستای اصلاح آنها اقدام مقتضی صورت گیرد.

وی با مثال میدان فرهنگ به عنوان بخشی از هویت شهری رشت خواستار توجه ویژه کارشناسان و مشاورین شهرداری در برنامه های ترافیکی و حفظ این نمادهای شهری به هر شکل ممکن شد و از آنها به عنوان نماد تاریخی و فرهنگی شهر با کوله باری از خاطره برای شهروندان یاد کرد.

مرکز کنترل ترافیک در راستای بهبود وضعیت ترافیکی با پیگیری های مداوم ایجاد شد

حاجی پور در ادامه افزود: مرکز کنترل ترافیک در راستای بهبود وضعیت ترافیکی با پیگیری های مداوم ایجاد شد. لیکن به دلیل فقدان برخی نرم افزارهای مورد نیاز دوربین های مداخل ورودی پیاده راه فرهنگی، شاهد عدم عملکرد مناسب این مرکز و دوربین های مستقر در برخی نقاط شهر هستیم که این موضوع باعث نارضایتی راننده های تاکسی جهت ورود خودروهای شخصی به هسته مرکزی شده است که با توجه به اهداف اولیه تعریف شده برای این مرکز باید هر چه سریعتر اقدامات لازم جهت رفع نواقص موجود صورت گیرد.

کمیسیون+ حمل ونقل شورای رشت

برون سپاری اتوبوس های شهری و ماشین های برقی هسته مرکزی

عضو شورای شهر رشت با اشاره به موضوع برون سپاری اتوبوس های شهری و ماشین های برقی هسته مرکزی از مراحل نهایی انعقاد قراردادهای آنها خبر داد و بیان کرد: باید با نظارت های صحیح زمانبندی مشخص انجام اموری که مستقیما با رفاه شهروندان در ارتباط است به صورت شفاف به مردم ارائه گردد و طرح در موقع مقرر خود بهره برداری برسد تا شاهد رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری باشیم.

وی با تقدیر از فرمانده انتظامی استان گیلان در تعامل مناسب با شورای شهر در خصوص بازگشایی خیابان اقتصاد از دستورات ایشان جهت بررسی و پیگیری این طرح تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه