English

هفته صنعت و معدن امسال؛

۱۹ واحد تولیدی با اشتغال ۸۲۶ نفر در گیلان به بهره‌برداری رسید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در هفته صنعت و معدن امسال 19 واحد تولیدی با اشتغال 826 نفر به بهره‌برداری رسیده است افزود: بنا به گفته وزیر صنعت، معدت و تجارت باید زیر پای تولیدکنندگان فرش قرمز پهن کرد.

19 واحد تولیدی با اشتغال 826 نفر در گیلان به بهره‌برداری رسید

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرهاد دلق پوش عصر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان حوزه صنعت و معدن استان گیلان در رشت با بیان اینکه در هفته صنعت و معدن امسال 19 واحد تولیدی با اشتغال 826 نفر به بهره‌برداری رسیده است افزود: بنا به گفته وزیر صنعت، معدت و تجارت باید زیر پای تولیدکنندگان فرش قرمز پهن کرد.

وی افزود: استان گیلان جایگاه نخست را در حوزه رفع موانع تولید به خود اختصاص داد.

 بیش از 860 میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی پرداخت شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اعلام تاکنون بیش از 860 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است عنوان داشت: تولیدکنندگان نقش مهمی در زمینه حمایت از کالای ایرانی و رونق بازار ایفا می‌کنند.

دلق‌پوش وجود نیروی انسانی فرهیخته، متعهد و متخصص را مهم‌ترین سرمایه کشور دانست و خاطرنشان کرد: مطمئن شرایط موجود را با همت تولیدکنندگان پشت سر می‌گذاریم‌.

گرامی داشت -روز صنعت

وی با دسترسی به بازار 400 میلیون نفری اروپا و حاشیه دریای خزر را یکی از ظرفیت‌های استان گیلان دانست و گفت: دسترسی به راه‌آهن، وجود منطقه آزاد و وجود منطقه ویژه اقتصادی یبب رونق اقتصاد گیلان می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولیدات صادرات محور و دانش‌بنیان تصریح کرد: 3 هزار و 97 پرونده بهره‌برداری در استان گیلان صادر شده است.

 هزار و 284 هکتار شهرک و ناحیه صنعتی در استان گیلان وجود دارد

دلق‌پوش با اعلام اینکه هزار و 284 هکتار شهرک و ناحیه صنعتی در استان گیلان وجود دارد ابراز داشت: 102 هزار واحد صنفی در گیلان فعال است که سبب اشتغال 200 هزار نفر شده است.

وی با اعلام اینکه استان گیلان ظرفیت بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد عنوان داشت: استان گیلان بهترین واحدهای تولیدی کشور را در حوزه مختلف دارد که سبب ترسیم آینده‌ای خوب برای گیلان می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان جایگاه دوم را در حوزه صنایع سلولزی دارد خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال به عنوان استان نخست کشور در حوزه صنعت سلولزی شناخته می‌‌شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی