English

معاون وزیر صنعت اعلام کرد:

فعالیت ۸۴ هزار واحد صنعتی در کشور /برخی سفارش‌های ثبت شده برای دریافت ارز دولتی بی‌مورد است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه در حال حاضر 84 هزار واحد صنعتی در کشور فعالیت می‌کند گفت: 92 درصد آن را صنایع کوچک تشکیل می‌دهد.

 فعالیت 84 هزار واحد صنعتی در کشور /برخی سفارش‌های ثبت شده برای دریافت ارز دولتی بی‌مورد است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، صادق نجفی عصر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان حوزه صنعت و معدن استان گیلان در سالن اجتماعات بانک ملی شهر رشت با اعلام اینکه در حال حاضر 84 هزار واحد صنعتی در کشور فعالیت می‌کند که 92 درصد آن را صنایع کوچک تشکیل می‌دهد گفت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و استاندار گیلان باید لحظه به لحظه شرایط حوزه تولید گیلان را رصد کرده و به‌دنبال رفع مشکلات آن‌ها باشند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا در کشور هرج و مرج ایجاد کنند عنوان داشت: باید با قدرت در مقابل چنین بحران‌هایی ایستادگی کنیم.

نجفی با بیان اینکه ایران در گذشته نیز سابقه تحریم داشته است خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر اقتصاد ایران را مورد هدف قرار داده و ما برای خروج از این وضعیت باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعلام اینکه قبل از انقلاب اسلامی کمتر از هزار واحد صنعتی در کشور فعال بود گفت: عدم توجه به وضعیت اشتغال و صنعت کشور را با مشکل مواجه می‌کند.

تاکید بر لزوم جلوگیری از معطل ماندن مواد اولیه لازم برای کار تولیدکنندگان در گمرک

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم جلوگیری از معطل ماندن مواد اولیه لازم برای کار تولیدکنندگان در گمرک ابراز داشت: امروز شرایط کشور همانند دوران دفاع مقدس است.

نجفی با بیان اینکه باید از ظرفیت استان گیلان در راستای رفع مشکلات حوزه صنعت و تولید کشور استفاده کرد اظهار داشت: برای رفع مشکلات حوزه صنعت باید استراتژی دقیقی اتخاذ کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعلام اینکه باید صنایعی ایجاد کنیم که سبب اشتغالزایی برای جوانان شود تصریح کرد: استان گیلان یکی از استان‌های هدف در حوزه افزایش تولید پوشاک و صادرات آن است.

وی با اعلام اینکه مشوق‌های اقتصادی برای صادرکنندگان در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 هزار میلیارد تومان برای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در روستاهای زیر ده هزار نفر جمعیت پرداخت می‌شود.

برخی سفارش‌های ثبت شده برای دریافت ارز دولتی برای واردات واقعا بی‌مورد است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برخی سفارش‌های ثبت شده برای دریافت ارز دولتی برای واردات واقعا بی‌مورد است تاکید کرد: برخی از سفارش‌های ثبت شده به دلیل تولید نمونه مشابه در کشور نیاز به واردات ندارد.

نجفی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه تامین برق واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: قطع برق واحدهای صنعتی می‌تواند خسارات زیادی را برای تولیدکنندگان به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران سفرای جمهوری اسلامی در کشورهای دیگر را یکی از ستون‌های پایداری انقلاب دانست و گفت: الگوبرداری از صنایع کشورهای خارجی و همچنین صدور توانایی‌های داخلی به خارج سبب رونق تولید می‌شود.

وی با اعلام اینکه بزرگترین نمایشگاه واحدهای تولیدی در روز 21 مرداد ماه در کشور برپا می‌شود خاطرنشان کرد: حضور در این نمایشگاه رایگان بوده و تولیدکنندگان داخلی و خارجی در آن حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه