English

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:

هدف اصلی ایجاد داعش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سردار علیرضا نظری در رودسر گفت: هدف اصلی ایجاد داعش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

هدف اصلی ایجاد داعش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید مجید میر احمدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سردار علیرضا نظری در مسجد جامع روستای کوشکوه بخش رحیم آباد رودسر اظهار داشت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم با ایستادگی در برابر دشمنان برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند و تاریخ هیچ‌گاه فداکاری و مجاهدت آنان را فراموش نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ایجاد داعش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود گفت: آمریکای جنایتکار به‌همراه رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم آل سعود داعش را به وجود آورده تا ضمن براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه آسوده کردن خیال رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کنند.

سردار میر احمدی با بیان اینکه برخی انسان‌های جاهل و مغرض می‌گویند مسئله عراق، سوریه و لبنان چه ارتباطی به ما دارد ابراز داشت: جنگ در این کشورها در واقع زمینه حضور دشمن برای جنگ در کشور ما بود.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: اگر شهدای مدافع حرم در آن کشورها مقابل دشمنان نمی‌ایستادند بی‌تردید باید در مرزهای خودمان و داخل شهرهای ایران با دشمنان می‌جنگیدیم.

سردار میر احمدی با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما با همه برتری نظامی جرأت حمله به کشورمان را ندارند گفت: به‌همین دلیل آنان در کشورهای اطراف ما اقدام به درگیری غیرمستقیم می‌کنند و این به برکت خون پاک شهدای ما است. 

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه برخی‌ می‌گویند ما در عراق و سوریه هزینه می‌کنیم خاطرنشان کرد: این یک دروغ بزرگ است زیرا ما هیچ‌گاه در عراق و سوریه کمک بلاعوض نداشته‌ایم.

سردار میر احمدی افزود: شهدای مدافع حرم غریبانه اما شجاعانه و با غیرت هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان مقابل دشمنان ایستادگی کردند و جانشان را در راه حفظ اسلام، حریم اهل بیت(ع) و امنیت کشورمان فدا کردند.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ثمره خون شهدای مدافع حرم نابودی داعشی ها شد افزود: با جانفشانی این شهدا و ایستادگی آنان چند روز قبل شاهد حذف داعش این غده سرطانی از خاک کشورهای اسلامی بودیم و این به برکت خون همین شهداست.

وی گفت : امروز به برکت خون های پاک شهدا ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و ما هرچه داریم از سر سفره شهداست.

سردار میر احمدی افزود: نسل‌ها باید بگذرد تا انسان‌هایی مانند شهدای مدافع حرم بار دیگر متولد شوند البته به برکت اندیشه امام راحل و با تربیت مقام معظم رهبری و هدایت الهی ایشان، میلیون‌ها نفر از این مجاهدان در کشور پرورش یافته‌اند.

شهید مدافع حرم سردار علیرضا نظری درجریان آزادسازی منطقه البوکمال سوریه به‌دست داعش به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه