English

رئیس موسسه مالی ثامن فومن:

وضعیت موسسه ثامن در فومن آرام است/انتشار شایعات ماهواره ای موجب استرس سپرده گذاران شد

رئیس موسسه مالی ثامن فومن گفت: انتشار شایعات از شبکه های ماهواره ای باعث التهاب و استرس در بین سپرده گذاران شد.

وضعیت موسسه ثامن در فومن آرام است/انتشار شایعات ماهواره ای موجب استرس سپرده گذاران شد

به گزارش خبرگزاری موج از فومن، محمدرضا تشکری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قدمت ۲۰ ساله موسسه ثامن در کشور، اظهار کرد: 

رئیس موسسه مالی ثامن فومن با بیان اینکه این شایعات به طور هدفمند در بین مردم منتشر شد، افزود: تنش ها در برخی نقاط کم و در برخی نقاط کشور زیاد بود که در حال برطرف شدن است.

وی با اشاره به اینکه مردم فومن در برخورد با این شایعات بسیار با فرهنگ و صبور عمل کردند، خاطرنشان کرد: صبر مردم فومن موجب حفظ آرامش و روشن شدن حقیقت شد.

این مسئول از آرام شدن وضعیت این موسسه در فومن خبرداد و گفت: طبق اعلام بانک مرکزی این موسسه دارای اعتبار بالایی بوده و مشکلی برای سپرده گذاران وجود ندارد.

تشکری با یادآوری اینکه هجوم و تشنج، روند اجرایی و خدمات رسانی موسسه را مختل می کند، اضافه کرد: هیچ بانکی توانایی بازپرداخت این همه تقاضای مالی را ندارد.

وی با تصریح براینکه از مردم خواهشمندیم که صبورتر باشند و به سابقه بیست ساله موسسه اعتماد کنند، گفت: این موسسه تا الان هیچ قصوری در پرداخت سود و سپرده مشتریان نداشته است.

محمدرضا تشکری با تاکید براینکه نباید به شایعات بی پایه شبکه های بیگانه توجه کرد، افزود: سیستم کاری ثامن با برخی موسسات بدون مجوز و کم سابقه متفاوت است.

این مسئول متذکرشد: دشمنان به دنبال ضربه های سیاسی، امنیتی و اقتصادی به جامعه هستند.

تشکری با اشاره به اینکه صبر مردم بهترین وسیله برای اصلاح وضعیت کنونی است، خاطرنشان کرد: با گذشت چند روز و صبر مردم روال به حالت عادی بازگشته است.

تشکری با یادآوری اینکه خواهشمندیم مردم از حضور های غیرضروری در شعبات این موسسه پرهیز کنند، گفت: سپرده های همه سپرده گذاران بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی است.

وی با تاکید براینکه ثامن دارای اعتبار و سرمایه بالایی است، ادامه داد: ما برای آرامش و شانیت مردم، موسسه فومن را به مکان جدید و بزرگتری منتقل کرده ایم.

وی با بیان اینکه برای پرداخت سپرده های متقاضیان هیچ مشکل و مانعی نداریم، تاکید کرد: ولی هرگز نمی شود در میان هجوم جمعیت مقدار بالایی سپرده را تحویل مردم داد.

تشکری با اشاره به اینکه هیچ سپرده ای از بین نرفته و سودها در سر موعد پرداخت می شوند، متذکرشد: احتمال ترکیب این موسسه با موسسه کوثر وجود دارد که پس از آن بانک کوثر را تشکیل خواهند داد.

این مسئول با تصریح براینکه اگر این ترکیب انجام شود، بانک پر سرمایه ای ایجاد خواهد شد که متصل به شبکه شتاب خواهد بود، افزود: صبر مردم و پشتکار مسئولان جو را آرام و امن خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رضا

    سلام:سیف رئیس بانک مرکزی در تاریخ ۹۶/۰۵/۱۴ در برنامه زنده شبکه یک سیما ، خیال سپرده گذاران ثامن را راحت نمود.ایشان فرمودند ، ثامن هیچ مشکلی ندارد و تمام سرمایه خود را خوب مدیریت نموده و قرار است با تجمیع با بانک مهر اقتصاد و موسسه دارای مجوز کوثر ، به یک بانک بزرگ خصوصی تبدیل شود و مجوز بانک مرکزی را گرفته و عضو شتاب شود.مردم باید اطمینان کنند و صبور باشند.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه