English

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت شهادت شهید عشوری

رئیس شورای اسلامی شهر رشت شهادت شهید گیلانی حسن عشوری در مقابله با جریانات تکفیری را تسلیت گفت.

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت شهادت شهید عشوری

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مسعود کاظمی در پیام تسلیت خود با اشاره به اینکه امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم اظهارکرد: سربازان ایران اسلامی بانثارخون خود اجازه کوچکترین تعرضی را نسبت به مرزهاوارزشهای ایران واسلام نخواهند دادوتروریستهای کوردل بدانند که ملت ایران باپایداری وهمبستگی نابودی گروهکهای داعش وتکفیری را رقم خواهند زد.

وی افزود:تروریستهای داعش و تکفیری پرورش یافته ذهن وافکارپلید دنیای استکبار است ودولتهای مستکبرقصددارند تا از این طریق چهره ناب اسلام محمدی راخدشه دار کنند.

کاظمی بابیان اینکه مردم آزاده جهان برای تشرف به دین اسلام مشتاق هستندمتذکرشد:البته دروغ پردازیهای استکبارجهانی وچهره خبیث آنان برهمگان اثبات شده است وتشرف مردان وزنان جهان به دین اسلام نشاندهنده این واقعیت است که دسیسه های دشمنان برعلیه اسلام بی نتیجه بوده واسلام ناب محمدی (ص)در تمامی جهان درحال گسترش است.

وی ادامه داد:شهادت شهید حسن عشوری برگ زرینی از افتخاراتی است که در تاریخ پرافتخاراستان گیلان وجود دارد ونشان از آن دارد که فرزندان گیلان زمین پیرو ولایت فقیه وارزشهای اسلام وانقلاب هستند.

رئیس شورای اسلامی شهررشت بااشاره به اینکه شهادت فرزندان ایران اسلامی در راه دفاع از ارزشهای اسلام وانقلاب ما را مصمم تر به دفاع از اهداف والای نظام می کند گفت:باردیگر باشهدا ،امام شهدا وولی فقیه مان پیمان می بندیم که برای دفاع از ارزشهای اسلام وانقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد وپاسدار خون شهدای گرانقدر هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه