English

هنرمندان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با شهدا تجدید میثاق کردند

هنرمندان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

هنرمندان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری موج از لاهیجان، هنرمندان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

جواد نجار تمیزکار عضو شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در جمع هنرمندان اظهار کرد: هر ساله، تمام عوامل برگزار کننده و هنرمندان با حضور در گلزار شهدای لاهیجان، با نثار گل به مقام شامخ آنها ادای احترام می نمایند.

وی گفت: اگر جانفشانی شهدا نبود، امروز جشنواره ای در این ابعاد نداشتیم و نمی توانستیم با این امنیت به فرهنگ سازی و هنر بپردازیم.

حسین مسافر آستانه یکی از داورین هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نیز در سخنانی اظهار داشت: چقدر خوب است که در جشنواره ای حضور داریم که به جای گرفتن مراسم افتتاحیه، با حضور صمیمی هنرمندان در گلزار شهدا، با آنها تجدید میثاق می کنیم.

وی افزود: این نشان می دهد که جامعه تئاتر کشور به قداست و آرمانهای والای رزمندگان و شهدا توجه ای ویژه دارد.

حسین مسافر آستانه گفت: ما به رزمندگان و شهدا مدیونیم و در فعالیت های هنری خود همواره سعی داریم که به نوعی سپاسگذار فداکاری های آنها باشیم.

به گزارش موج در این مراسم هنرمندان و کارگردان های شرکت کننده در این جشنواره، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، قائم مقام و پرسنل شهرداری لاهیجان حضور داشتند که با اهدا شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه