English

بانک‌ها و موسسات مالی یکی از ارکان اقتصاد کشور است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: اقتصاد خُرد برای فروش محصولات تولیدی با کمک پست بانک در روستاهای گیلان اجرا می‌شود.

بانک‌ها و موسسات مالی یکی از ارکان اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرزاد توکلی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر شعب پست بانک گیلان وضعیت زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات الکترونیکی در استان را مناسب خواند.

وی با بیان اینکه به تناسب رشد زیرساخت‌ها باید سرویس و خدمات‌دهی بیشتری صورت گیرد، افزود: در سال ۹۴ و امسال حوزه فناوری اطلاعات سهم خود از بازار و اقتصاد را به دست آورد و توانست این سهم را به مجموعه کشور اثبات کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بانک‌ها و موسسات مالی را یکی از ارکان اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: پست بانک به عنوان بانک تخصصی توانست جایگاه خود را به اثبات برساند.

وی گفت: سرویس‌ها و خدمات بانکداری و فعالیت‌های نوین بانکداری بیش از همه در مجموعه پست بانک مورد توجه قرار گرفته است.

توکلی با اشاره به اینکه در معاملات الکترونیک درگاه‌ها مربوط به غیر از پست بانک است، خاطرنشان کرد: پست بانک باید در این زمینه نیز سهم خود را به دست آورد و به مجموعه دولتی و بخش‌خصوصی سرویس و خدمات الکترونیک را ارائه کند.

وی یکی از برنامه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان را اقتصاد خُرد عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا طرحی با کمک مجموعه پست و دفاتر آی‌. ‌سی‌. ‌تی و دفاتر پیشخوان در روستاها اجرایی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با بیان اینکه توسط مجموعه مذکور اقتصاد خُرد برای فروش محصولات تولیدی در روستاهای گیلان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح ارائه محصولات به دست مصرف کننده و قیمت تراکنش آن از طریق پست بانک‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل پست بانک گیلان نیز در نشست مذکور ایجاد امید و اشتغال بدون بودجه دولتی در روستاهای این استان را از برنامه‌های مهم پست بانک عنوان کرد.

محمدزمان فداکار نقش پست بانک در خرده بانکداری روستایی را مهم و تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: پست بانک در دو حوزه فناوری اطلاعات و روستاها نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت سه ساله پست بانک گیلان، گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید در قالب هفت طرح در حوزه شیلات و کشاورزی تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این مسوول تجهیز هفت کارگاه تولیدی برای توسعه آبزیان و کشاورزی و اشتغالزایی در این راستا را بخشی از فعالیت پست بانک در روستاهای گیلان برشمرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت دولت فعلی در قالب ۷۸ پرونده وام قرض‌الحسنه برای ایجاد مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ایجاد و توسعه ۲۵ واحد کوچک و خرد در حوزه خدمات و افزایش پرداخت تسهیلات روستایی و… را از جمله اقدام‌های پست بانک در گیلان ذکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه