English

ده هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در گیلان

معاون توسعه مشارکت های مردم کمیته امداد گیلان گفت: سرانه سبد کالای تحصیلی هر یک از این دانش آموزان ۱۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

ده هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در گیلان

حمیدرضا امیری در گفت و گو با خبرنگار موج در رشت اظهار کرد: امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله برگزار می شود که اولین مرحله این جشن در روز پنج شنبه ۲۵ شهریور همزمان با سراسر کشور در استان گیلان نیز اجرایی می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردم کمیته امداد گیلان با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد در استان هستند، گفت: سرانه سبد کالای تحصیلی هر یک از این دانش آموزان ۱۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

امیری با قدردانی از حضور فعال و همکاری خوب مدیران تشکل های اجتماعی، فرهنگی استان با این نهاد، از همه اقشار مردم؛ به ویژه نیکوکاران و خیران خواست تا امسال هم با همت بلند خود، دانش آموزان نیازمند استان را مانند فرزندان خود تلقی کرده و با تامین هزینه سبد کالای تحصیلی، آنها را قبل از شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس یاری نمایند.

به گزارش موج، سال گذشته مردم گیلان در جشن عاطفه ها علاوه بر کمک غیر نقدی، مبلغ ۳ میلیارد ریال در قالب ۳۷۰ هزار پاکت نیکوکاری توزیع شده در سطح مدارس استان به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند کمک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی