English

۹ هزار خانواده مددجوی گیلانی فاقد مسکن هستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: ۹ هزار خانواده مددجوی گیلانی فاقد مسکن هستند، ضمن اینکه یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.

۹ هزار خانواده مددجوی گیلانی فاقد مسکن هستند

به گزارش خبرگزاری موج از رودسر، حمیدرضا امیری در همایش پیوند آسمانی به مناسبت ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در پنج ماه نخست امسال، یک‌هزار کمک هزینه جهیزیه برای آغاز زندگی به میزان ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برای هر نفر ۲ میلیون تا ۲٫۵ میلیون تومان پرداخت شد.

وی از نوبت ۲ هزار و ۴۰۰ زوج نیازمند گیلانی برای دریافت کمک‌ جهیزیه ازدواج خبر داد و افزود: از این تعداد، ۲۰۰ نفر بچه‌های یتیم بودند که با توجه به کافی نبودن کمک‌های دولتی نیازمند حمایت‌های مردمی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی گیلان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۲۵ شهریورماه و هفته نخست مهرماه جاری تصریح کرد: در آغاز مدرسه در بین ۱۴ هزار دانش‌آموز گیلانی زیرپوشش کمیته امداد سبد تحصیلی به ارزش ۱۵۰ هزار تومان شامل پوشاک و نوشت‌افزار توزیع می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن عید قربان گفت: هزاران فرزند مددجو داریم که از سوء‌تغذیه رنج می‌برند، کمیته امداد آمادگی دارد از افراد خیر گوشت‌های قربانی را بگیرد و به خانواده‌های نیازمند برساند.

امیری با اشاره به اینکه کمیته امداد بهترین بانک اطلاعات نیازمندان است، خاطرنشان کرد:۹ هزار خانواده مددجوی گیلانی فاقد مسکن هستند، ضمن اینکه یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته برای ۳ هزار و ۷۰۰ مددجوی گیلانی جشن خودکفایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در بعد اقتصادی کمیته امداد به مددجویان خود تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال یا هزینه برای آموزش‌های مهارتی پرداخت می‌کند.

این مسؤول تعداد ۱۱۵ هزار و ۵۰۰ خانواده گیلانی را زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد.

به گزارش موج، در جشن مذکور ۷۰ زوج نیازمند رودسری آغاز زندگی خود را جشن گرفتند و برای ۳۰ زوج، ۶۰ میلیون تومان هدیه ازدواج از کمک‌های کمیته امداد و خیران پرداخت شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه