English

راه اندازی مرکز فناوری های نوین شهری در اصفهان

شهردار اصفهان از راه اندازی و فعالیت مرکز خلاقیت و نوآوری و مرکز فناوری های نوین شهری در اصفهان خبر داد و گفت: رشت و اصفهان می توانند با تبادل اطلاعات نه تنها به تولد مجدد کالبد شهری، بلکه به احیا مجدد روح و روان و شادی ون شاط شهری بپردازند.

راه اندازی مرکز فناوری های نوین شهری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مهدی جمالی نژاد در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری دو شهر رشت و اصفهان با تاکید بر اینکه شهرهای رشت و اصفهان در امر خلاقیت از یک سابقه صدساله برخوردارند گفت: شهر اصفهان صد سال پیش با ساخت حمام شیخ بهایی که به وسیله شمع روشن می شد و رشت نیز با ساخت ساختمان ها و میدان معروف سبزه میدان خلاقیت خود را به ثبت رسانده اند.

وی تصریح کرد: زمانی خدمات رسانی مهم ترین دغدغه مدیران شهری بود و شهری را توسعه یافته می دانستند که ارائه دهنده خدمات بهتری چون جمع آوری زباله از سطح شهر، آسفالت معابر و خدمات اینچنینی بود اما با توسعه و تغییر جنس شهرها نوع نگاه تغییر کرد.

شهردار اصفهان افزود: امروزه شهرداری رشت و اصفهان با ایجاد گفتمان دانایی محور یگ گام به جلو برداشته اند و درصدد انجام فعالیت هایی فرهنگی و اجتماعی محور در راستای توسعه پایدار شهری هستند.

جمالی نژاد از راه اندازی و فعالیت مرکز خلاقیت و نوآوری و مرکز فناوریهای نوین شهری در اصفهان خبرداد و یادآور شد: این دو شهر می توانند با تبادل اطلاعات نه تنها به تولد مجدد کالبد شهری بلکه به احیا مجدد روح و روان و شادی ونشاط شهری بپردازند.

فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز در این نشست ضمن تشریح مسیر هم افزایی دو شهر خلاق رشت و اصفهان از تشکیل دبیر خانه مشترک این دو شهر ذیل کمیسیون ملی یونسکو _ ایران برای انتقال تجربه پیوستن رشت و اصفهان به شبکه شهر های خلاق جهان به پیشنهاد شهرداری رشت خبر داد.

مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق رشت یادآور شد: توسعه اقتصادی و فرهنگی در سطح بین الملل قطعا می تواند منجر به اعتلای جایگاه کشورعزیزمان جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی