English

اعلام نتایج سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان از اعلام نتایج مرحله استانی رقابت های سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از رشت، نتایج رقابت های سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در رشته های حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۲۰جزء، حفظ کل، دعاخوانی، ترتیل و قرائت با شناخت نفرات برتر در بخش خواهران اعلام شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۹۱ طرح تربیت حافظان قرآن را در جهت تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم ابلاغ نمود که استان گیلان نیز در تحقق این برنامه بزرگ قرآنی تاکنون توانسته بسیار موفق عمل نماید.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان همچنین در تلاش است تا در اجرای این طرح و تربیت حافظان قرآن کریم پیشرو باشد و در این جهت استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه را در برنامه‌های خود قرار داده است.

عادلی همچنین اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ نفر در دو بخش خواهران و برادران تا تاریخ ۱۲ شهریور ماه به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین افزود: راه یافتگان متسابق در این مرحله مستقیم به مسابقات کشوری قرآن کریم که مهرماه ۹۵ به میزبانی استان گیلان در مجتمع زیباکنار برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه