English

بهترین عبادت خدمت به مردم زیر پرچم حکومت اسلامی است

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره با اینکه انقلاب اسلامی میراثشهدا و امام راحل است، افزود: بهترین عبادت خدمت به مردم زیر پرچم حکومت اسلامی است.

بهترین عبادت خدمت به مردم زیر پرچم حکومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از رودسر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان به منظور معرفی امام جمعه جدید شهر رودسر، اظهار کرد: خدمت کردن به نظام ولایی و دینی عبادت بوده و مسؤولیت کوچک و بزرگ نمی‌شناسد.

وی با اشاره با اینکه انقلاب اسلامی میراثشهدا و امام راحل است، افزود: بهترین عبادت خدمت به مردم زیر پرچم حکومت اسلامی است.

این مسؤول ادامه داد: باید به حال کسانی که بر سر سفره انقلاب می‌نشینند و به نظام پشت می‌کنند تأسف خورد که این امر ابتدا ظلم به خود و سپس ظلم به مردم و شهدا است.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به حفظ صیانت از میراثشهدا تأکید کرد و گفت: ولی‌فقیه در رأس همه امور قرار دارد و هر جا به به فرمان ولی فقیه گوش کردیم عزیزتر شدیم و اگر نافرمانی بوده خودمان آسیب دیدیم.

وی مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری را غفلت خواند و تصریح کرد: غفلت از خودباوری ام‌الامراض تمام گرفتاری‌هاست.

علیزاده با اشاره به بحثپسابرجام و تعامل با دنیا و جذب سرمایه‌گذاران خارجی گفت: بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران دنیا بدون آمریکا گام بر نمی‌دارند و نمی‌توان به آنها دل خوش کرد.

وی استفاده از ظرفیت و داشته‌های داخلی را ضرورت دانست و اضافه کرد: در کشور سرمایه‌هایی به نام قرارگاه ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت به نام نماز جمعه وجود دارد.

این مسؤول برگزاری نماز جمعه هر شهر را سرمایه‌های آن شهر خواند و خاطرنشان کرد: مصلاهای نماز جمعه کانون اجتماعی بوده و نقطه تلاقی بین مردم و مسؤولان محسوب می‌شوند.

وی از برگزاری ۸۷۰ نماز جمعه در کشور خبر داد و افزود: خدمات دولت از تریبون نماز جمعه منعکس می‌شود.

فرماندار رودسر نیز در ادامه مراسم مذکور برگزاری نماز جمعه را از تأکیدات دین اسلام دانست و اظهار کرد: نماز جمعه مرکز روشنگری‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

امیر جانبازی نماز جماعت را عامل وحدت جامعه خواند و گفت: نباید از برگزاری نماز جمعه که موجب تقویت اخوت و برادری در بین مردم می‌شود غافل شد.

وی تصریح کرد: باید سنگر نماز جمعه حفظ و به برکت آن توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

به گزارش موج، در مراسم مذکور حجت‌الاسلام تقی روحانی به عنوان امام جمعه جدید رودسر معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام جمعه سابق این شهر قدردانی شد.

حجت‌الاسلام روحانی پیش از این امام جمعه املش بود و حجت‌الاسلام دستجردی نیز به عنوان امام جمعه جدید قوچان معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه