English

کشف ۸۷۳ کیلو انواع موادمخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۸۷۳ کیلو انواع موادمخدر در استان در ۵ ماهه امسال خبر داد.

کشف ۸۷۳ کیلو انواع موادمخدر در گیلان

احداله احدی در گفتگو با خبرنگار موج در رشت اظهار داشت: در ۵ ماه اول سالجاری در مقایسه با سال گذشته در دستگیری های قاچاقیچیان با افزایش ۲۶ درصدی مواجه بوده ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به اینکه دستگیری های پلیس مبارزه با مواد مخدر هدفمند و با برآوردهای پلیسی صورت می گیرد، افزود: هدف اول مواد مخدر مبارزه با توزیع کنندگان و عناصر عمده خرید و فروش مواد مخدر در استان گیلان است.

احدی هدف دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر را مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح استان بیان کرده و اظهار داشت: این دسته از قاچاقچیان مظاهر اصلی آلودگی جوانان در سطح شهرها بوده و پلیس سعی کرده در این خصوص با نشانه گذاری مناطق آلوده شهرها را از لوثوجود این دسته از افراد پاک کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در مجموع ۷۳۶ طرح شامل پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی، ارتقاء امنیت اجتماعی در ۵ ماه سال جاری در سطح استان اجرایی شده است، تاکید کرد: این طرح ها تا پایان سال در سطح استان استمرار خواهد داشت.

وی مقدار کشفیات ماموران پلیس مبارزه با مخدر در اجرای این طرح ها را بالغ بر ۴۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان اعلام کرده و بیان داشت: ماموران در اجرای این طرح بالغ بر ۳۴۵ کیلو تریاک، ۱۸ کیلو هروئین، ۸۴ کیلو حشیش و ۱۳۶ کیلو انواع دیگر مواد مخدر را کشف کردند.

احدی با اشاره به اینکه کل مواد مخدر کشف شده در ۵ ماه اول سال ۹۵ بالغ بر ۸۷۳ کیلو انواع موادمخدر می باشد، اظهار داشت: کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان خط ارتباطی پلیس مبارزه با موادمخدر با مردم در خصوص معرفی تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر را تلفن ۱۲۸ اعلام کرده و افزود: این شماره به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان در بحثمبارزه با مواد مخدر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه