English

۹۷درصد روستاهای شهرستان رشت از نعمت گاز برخوردارند

فرماندار شهرستان رشت گفت: در سه سال گذشته بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ طرح با اعتبار دوهزار میلیارد تومان در رشت به بهره‌برداری رسیده است.

۹۷درصد روستاهای شهرستان رشت از نعمت گاز برخوردارند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، عیسی مهدوی در جمع بندی پروژه های افتتاحی هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: ۷۰۸میلیارد تومان طرح عام‌المنفعه طی هفته دولت جاری در رشت به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ملت ایران در کنار رهبری آگاه توانستند حق هسته‌ای خود را به اثبات برسانند، یادآور شد: در روند مذاکرات به نتایج مطلوبی دست یافتیم و اکنون شرایط کشور به لحاظ تثبیت مسائل اقتصادی و امیددهی به آینده بسیار مطلوب است.

فرماندار شهرستان رشت فعالیت‌های عمرانی دولت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: اقدامات خوبی در بخش گازرسانی انجام شده و اکنون ۹۷ درصد روستاهای شهرستان رشت گازدار هستند و ۳۰۰ کیلومتر معابر روستایی و بین‌روستایی استان آسفالت شده است.

وی بحثقیر یارانه‌ای را از اقدام‌های خوب دولت تدبیر و امید دانست و خاطرنشان کرد: دولت‌ها ابزار اجرایی نظام هستند و در سه سال گذشته بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ طرح با اعتبار دوهزار میلیارد تومان در رشت به بهره‌برداری رسیده است.

مهدوی از افتتاح ۲۵۱ طرح با اعتبار ۷۰۸ میلیارد تومان در هفته جاری در رشت خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۱۷ طرح مربوط به بخش‌خصوصی است. مهدوی، تعداد ۲۴۴ پروژه را افتتاحی عنوان کرد و افزود: هفته دولت امسال تعداد هفت پروژه در بخش‌های مختلف در شهرستان رشت کلنگ‌ زنی شد.

وی با بیان اینکه ۲۲۷ پروژه افتتاحی شهرستان رشت در بخش دولتی است، تصریح کرد: تعداد هفت پروژه افتتاحی مربوط به بخش خصوصی است.

فرماندار شهرستان رشت، مجموع اعتبارات هزینه شده برای افتتاح طرح‌های مذکور را ۸۰۷ میلیارد و ۹۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواند و بیان کرد: مبلغ ۱۷۴ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بخش دولتی هزینه شده است.

مهدوی به سرمایه‌گذاری ۶۳۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومانی بخش خصوصی برای بهره‌برداری از پروژه‌های این بخش اشاره کرد و گفت: مبلغ ۱۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور مبلغ ۱۲۷ میلیارد و ۴۵۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ ۶ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان از محل اعتبارات تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته فرماندار رشت، ۶۵۶ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان از محل اعتبارات «سایر» برای بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان رشت هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه