English

عربستان با پول در دنیا قدرت نمایی می کند

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عربستان با پول دردنیا قدرت نمایی می کند، گفت: ایران بدون اینکه از مرزهای خود عبور کند منطقه را تسخیر کرده است.

عربستان با پول در دنیا قدرت نمایی می کند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار بهروز اثباتی در یادواره سردار شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای۲ در گلزار شهدای تازه‌آباد این شهر، با بیان اینکه نامشهدای بزرگوار تا ابد بر تارک دنیا می‌درخشد، افزود: با نگاهی به منطقه، مشاهده می‌کنیم صحنه‌های بسیار پیچیده‌ای در غرب آسیا رقم خورده است.

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملکرد کشور خود فروخته عربستان و تفاوت در رفتار ترکیه نشان می‌دهد صحنه روشن نیست.

سردار اثباتی با اشاره به اینکه اتفاقی که امروز در دنیا به‌ویژه در منطقه افتاده نشان می‌دهد انقلاب اسلامی تمام معادلات جهانی را به‌هم ریخته است، تصریح کرد: تمام جریان‌ها برای در دست گرفتن قدرت در منطقه حضور پیدا کردند؛ منشأ قدرت برای کشورهای منطقه مهم است و عربستان با پول قدرت‌نمایی می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه عربستان دبیرکل سازمان ملل متحد را با پول خرید، افزود: روسیه بر مبنای جغرافیا در منطقه می‌جنگد و براساس ژئوپلیتیک منطقه در سوریه حاضر شده است.

فرمانده قرارگاه فضای سایبری ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: قدرت آمریکا براساس تکنولوژی بوده و بر این مبنا در منطقه حاضر شده است. دعوای دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بر سر ایران است که چگونه می‌خواهند با کشور ما رفتار کنند.

اثباتی با بیان اینکه امام(ره) فرمود شهدا منشأ قدرت انقلاب اسلامی هستند، گفت:حضور مردم ایران در صحنه مشکلی است که دشمنان آن را درک کنند، اضافه کرد: دشمن نمی‌تواند شهدا که منشأ قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، را درک کنند.

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: شهدا در زندگی ما اثر می‌گذارند و دشمن این موضوع را نمی‌فهمد؛ شهدا در مقام بازی با عشق هستند و از تمام وجود خود می‌گذرند.

اثباتی شهدا را متفاوت از هم ندانست و خاطرنشان کرد: سوریه میدان فراموشی خوف و حزن بوده و بسیجیان عاشق رفتن به این کشور برای مبارزه هستند.

ترویج فرهنگ شهادت نکته کلیدی موفقیت انقلاب است

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح منشأ قدرت انقلاب اسلامی را فرهنگ شهادت‌طلبی دانست و گفت: فرهنگ شهادت‌طلبی انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه، عراق، یمن و … گسترش پیدا کرده و این نکته کلیدی موفقیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اجر کار برای شهدا مانند شهادت است، اظهار داشت: اقتدار انقلاب اسلامی به شهدا است؛ خداوند به کمتر امتی توفیق شهادت داده و باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه از ۳۷ سال پیش خداوند توفیق جهاد و شهادت به امت ما داده است، این را عنایت الهی دانست و افزود: تحقق ادای دین به شهدا با عمل میسر است نه با حرف و تجلی یک‌هزار و ۴۰۰ سال دین در انقلاب اسلامی متبلور شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه