English

مراسم بیت عتیق به یاد شهدای مظلوم منا

فرماندار لنگرود از برگزاری سالگرد بزرگداشت شهدای گیلانی فاجعه منا تحت عنوان بیت عتیق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج از لنگرود، سیدرضا جوادپور در جلسه هم اندیشی ستاد برنامه ریزی و برگزاری سالگرد بزرگداشت شهدای گیلانی فاجعه منا اظهار کرد: مراسمی تحت عنوان بیت عتیق با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدای لنگرود، رودسر و املش و با شرکت کاروان ۶۰ نفره ای از هنرمندان صدا و سیما و مهمانان کشوری، یازدهم شهریورماه جاری در میدان اصلی لنگرود این شهر برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر برگزاری این مراسم، دومین همایش استانی گرامیداشت شهدای منا نیز، در مرکز استان برگزار می شود و برنامه های جانبی همچون مراسم انسی با قرآن و شب شعر برگزار خواهد شد.

به گفته جوادپور، دیدار خانواده شهدای منا با مقام معظم رهبری و شرکت در کنگره ملی شهدای منا در تهران نیز از دیگر برنامه های جاری خواهد بود.

فرماندار لنگرود تصریح کرد: ستاد بزرگداشت شهدای منا استان گیلان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اجازه نمی دهیم فاجعه منا فراموش شود و با توجه به تاکیدات استاندار گیلان به منظور افشای جنایت های رژیم آل سعود، تشکیل و اقدام به برگزاری مراسم های مختلفی کرده است.

ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فاجعه منا نباید فراموش شود، اظهار کرد: کاروان «بیت عتیق» با حضور در گیلان و شهرستان لنگرود از خانواده‌های معظم شهدای گیلانی منا تجلیل و تکریم به عمل خواهند آورد.

این مقام مسوول با بیان اینکه مظلومیت شهدای منا در تاریخ ثبت گردیده است، یادآور شد: برای رسیدگی و خدمت به خانواده‌های معظم این شهدا و انعکاس مظلومیت حاجیان شهید به جهانیان و افشای دست جنایتکاران این حادثه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

به گزارش موج، در حادثه منا ۱۶ حاجی گیلانی به شهادت رسیدند که همه آنها از یک کاروان بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی