English

انتخاب کارآفرین برتر گیلان / تدوین آیین‌نامه ساماندهی خدمات خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از انتخاب کارآفرین برتر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمود ایزد دوست پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به تاسیس کانون کارآفرینی در استان اظهار کرد: کانون مذکور رفع حلقه مفقوده بین کارآفرینان و دستگاه‌های نظارتی، دولتی و بخش خصوصی است.

وی با اشاره به انتخاب کارآفرین برتر گیلان افزود: افشین رحیمی به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ملی در بخش صنعت از گیلان معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تدوین آیین‌نامه ساماندهی خدمات خانگی در استان خبر داد و افزود: آیین‌نامه مذکور در قالب پیشنهاد ملی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده است.

ایزد دوست با اعلام رشد ۶۲ درصدی اشتغال مقرری بگیران بیمه بیکاری گیلان در سال ۹۴، بیان کرد: تعداد اشتغال مقرری بگیران از ۲۵۸ نفر به ۴۱۷ نفر رسیده است.

وی به انعقاد و اجرای تفاهمنامه سه‌جانبه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بخش خصوصی و موسسه کار و تامین اجتماعی در مورد برگزاری همایش ملی کار شایسته در استان اشاره کرد و گفت: سال ۹۴ تفاهمنامه مذکور برای نخستین بار در کشور اجرایی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی و ایجاد کارگروه‌های رفع موانع در استان، خاطرنشان کرد: افزایش هیأت‌ها و مراجع حل اختلاف تعیین اتاق مشاوره روابط کار از جمله اقدام‌های دستگاه مذکور در گیلان است.

ایزد دوست به ساخت و تحویل بیش از ۱۰ هزار و ۴۲۱ واحد مسکن مهر زیر پوشش و خانه‌دار شدن نیازمندان و واجدان شرایط توسط ۱۳۵ شرکت تعاونی مسکن مهر در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: مجموع واحدهای تحویل شده و در دست ساخت ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد است.

وی با بیان اینکه ۴۴۱ تعاونی از سال ۹۲ تا ۹۴ در گیلان تشکیل شده است، اظهار کرد: تعاونی‌های مذکور در زمینه تامین نیاز مصرف، مسکن و اعتبار، خدمات، صنعت، فرش، کشاورزی و دامپروری با عضویت ۵ هزار و ۵۰۶ نفر تشکیل شده و ۵ هزار و ۲۴۲ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی